تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799519790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی‌روش:فوتبال جنگ نیست/من و بازیکنان چمن را خوردیم،مقابل حریفان باید زمین را بجوند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کی‌روش:فوتبال جنگ نیست/من و بازیکنان چمن را خوردیم،مقابل حریفان باید زمین را بجوند
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی معتقد است دیدار با کره جنوبی می تواند محک خوبی برای تیم ملی باشد.


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه به خصوص خبرنگاران کره‌ای که از کشورشان به ایران آمدند گفت: خوشحالم که مقابل تیم کره جنوبی بازی تدارکاتی خواهیم داشت.. همانطور که می‌دانید ما مانند کره جنوبی بازی مقابل پاراگوئه، اروگوئه یا کاستاریکا نداشته‌ایم. از همین جهت فکر می‌کنم دیدار با کره جنوبی یک بازی بسیار خوب برای ما خواهد بود تا محکی جدی بخوریم. کره جنوبی کنار ژاپن از بهترین تیم‌های آسیا هستند.

کی‌روش ادامه داد: واقعیت در مورد تیم کره جنوبی به جام جهانی 2002 باز می‌گردد و اینکه آنها 4 تا 5 بازیکن در بوندس لیگا و دو سه بازیکن در لیگ برتر انگلیس دارند. به همین دلیل تیم ایران دست در دست تیم کره تلاش خواهد کرد تا خودش را در این دیدار محک بزند.

وی در مورد اینکه آیا در بازی با کره به بازیکنان جوان هم فرصت بازی خواهد رسید و اینکه چه پیامی برای این بازیکنان دارند گفت: گروهی از بازیکنان جام جهانی را در اختیار دارم که 13، 14 بازیکن هستند و باید با آنها تا جام ملت‌های آسیا ادامه دهیم. یقینا نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و از بازیکنان جام جهانی خود استفاده نکنیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه بیان کرد: فرصتی دیگری هم ندارم که بخواهم تنها به بازیکنان جوان میدان بدهم. باید صبر کنیم و ببینیم با شرایط بازی چگونه می‌توانیم از این نفرات استفاده کنیم و آنها را در ترکیب قرار دهیم.

وی در ادامه افزود: باید به بازیکنان جوان چون پورعلی‌گنجی، رفیعی، جهابخش و آزمون این فرصت را بدهیم زیرا بازی‌های مهم‌تر مقابل قطر، امارات و بحرین خواهد بود. غفوری را داریم، اگر امکانش باشد به این بازیکنان هم فرصت می‌دهم تا در این دیدار حاضر شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه این بازی گرچه دوستانه است اما رسانه‌‌ها معتقد هستند که بازی حیثیتی است تصریح کرد: فردا ایران و کره‌جنوبی قرار می‌گیرند و هر دو تیم به این نتیجه رسیده‌اند که باید برای جام ملت‌های آسیا خود را آماده کنند. در هر دو بازی گذشته که برگزار کردیم، بازی‌های بسیار حساسی بودند. گذشته‌ها دیگر گذشته، در فوتبال هیچ وقت 2 بازی شبیه همدیگر نیست. منصفانه است که بگویم در دیدار گذشته سرمربی کره‌جنوبی دچار اشتباهاتی شد، البته شخص من در کنار بازیکنان ایران و کره‌جنوبی اشتباهاتی داشتیم، اما هم‌اکنون دو تیم دست در دست هم دادند تا برای آماده ‌سازی تیم را مهیا کنیم. باز هم تکرار می‌کنم دلیل اینکه پذیرفتیم مقابل کره‌جنوبی بازی کنیم این است که برای پیشرفت باید با چنین تیم‌هایی بازی کنیم در غیر این صورت نمی‌توانیم پیشرفت کنیم.

وی ادامه داد: 34 سال است که تجربه کار در فوتبال را دارم؛ فوتبال جنگ نیست بلکه یک بازی است که باید حرفه‌ای انجام شد و احساس خوب و رضایت بخشی را به هواداران منتقل کند. من در آن برهه از زمان از شخص خودم رضایت نداشتم و فکر می‌کنم سرمربی آن زمان کره هم نباید از خودش و رفتارش راضی باشد.

سرمربی تیم ملی کشورمان ادامه داد: دلایلی که ما در کنار هم حضور داریم ساده است اتفاقات گذشته نباید تکرار شود و من مطمئنم مقامات دو فدراسیون کره جنوبی و ایران کادر مربیگری و بازیکنان دو تیم تنها هدفی که دارند این است که باعث رضایت خوشحالی و سرگرمی هواداران شوند.

کی‌روش درباره اینکه با توجه به آماده سازی ایران و کره جنوبی فکر می‌کند کدام تیم در جام ملت‌های آسیا موفق‌تر باشد عنوان کرد: چگونه می‌توانم از این موضوع خبر داشته باشم؟ ما با توجه به منابعی که در اختیار داشتیم برنامه ریزی کردیم و بازی‌های دوستانه ما با توجه به منابع مالی‌مان صورت گرفت. به خاطر مشکلات مالی نتوانستیم بسیاری از بازی‌های دوستانه و اردوهای تدارکاتی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: زمین تمرین مناسب نداشتیم، بازیکنانی نداریم که مانند بازیکنان تیم کره جنوبی در اروپا بازی کنند و با توجه به این مسائل خودمان را آماده می‌کنیم. وقتی تیم کره جنوبی به ایران آمد ما تصمیم گرفتیم بهترین زمینی که داریم را در اختیار آنها قرار دهیم اما داشته‌های ما همین است. ما باید بهترین کارمان را انجام دهیم و تلاش کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. درخواستی که دارم این است که در جام ملت‌ها کاری شبیه شعبده بازی انجام دهیم و ما می‌خواهیم به این مسابقات برویم و شعبه بازی کنیم.

کی‌روش گفت: من امروز صبح به بازیکنانم گفتم زمانی که با تیم‌های خوبی مثل نیجریه، کره جنوبی یا ژاپن بازی می‌کنید باید حتی چمن زمین بازی را هم بجوید.

وی در پایان گفت: نمی دانید امروز صحبت چه کاری انجام دادیم در جلسه تمرینی من کادرم و تمامی بازیکنان هر کدام یک مقدار از چمن را خوردیم و مزه کردیم تا برای بازی فردا آماده خوردن چمن شویم اتفاقا خوش مزه هم بود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن