تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806351639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انصاريان: استقلالي‎ها مي‌گفتند 5 گل مي‌زنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: انصاريان: استقلالي‎ها مي‌گفتند 5 گل مي‌زنيم
علي انصاريان مدافع سابق تيم هاي پرسپوليس و استقلال که تجربه زيادي در دربي هاي پايتخت با پيراهن هر دوتيم دارد، درمورد دربي 79 اظهارات جالبي را مطرح مي‌ کند.

انصاریان در گفت‌وگو با "ورزش سه" در مورد جدال پیش روی دو تیم مطرح و پرطرفدار فوتبال ایران چنین گفت: دیگر همه می‌ دانند که دربی حکایت های خاص خودش را دارد و پیروزی در آن هیچ ارتباطی به قوی یا ضعیف بودن تیم ها در بازی های قبلی شان ندارد. این بازی، بازی روحیه است و هر تیمی که از نظر شرایط روحی روانی در روز مسابقه وضعیت بهتری داشته باشد می‌ تواند به پیروزی امیدوار باشد.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد برتری استقلالی ها از نظر داشتن بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش و جوانی پرسپولیس اعلام کرد: این حرف ها اصلا مطرح نیست، این درست است که دربی بازها در بازی های دربی می‌ توانند حکم تعیین کننده ای داشته باشند اما داشتن این بازیکنان شرط کافی برای پیروزی نیست. زمانی ما با 9 نفر مقابل تیم گردن کلفت و سراسر ملی‌پوش استقلال مساوی کردیم. منظورم این است که شرایط مسابقه در لحظه می‌ تواند به نفع یک تیم پیش برود و اتفاقات خوب را برای مربیان و بازیکنان آن تیم فراهم کنند.

انصاریان افزود: یادم می‌ آید یک سال ما مقابل پاس با سه گل شکست خوردیم اما یک هفته بعد با دو گل استقلال را شکست دادیم یا همانطور که مثال زدم بازی 9 نفره که استقلال خودش را کشت تا به ما گل بزند. آن هم در حالی که کلی ملی‌پوش داشت اما موفق نشد.

او در مورد شایعاتی که پیرامون توصیه مسوولان وقت سازمان تربیت بدنی به استقلالی ها برای اداره بازی 9 نفره در محافل فوتبال پیچیده ادعای جالبی را مطرح کرد و گفت: این حرف ها کدام است اصلا امکان ندارد چنین توصیه ای شده باشد. اگر هم شده باشد، گوش استقلالی ها به این حرف ها بدهکار نبود. چرا که بعد از 9 نفره شدن ما هر کاری کردند تا به گل برسند. از خدایشان بود که پیروز شوند حتی می‌ شنیدیم که با خودشان صحبت می‌ کردند و می‌ گفتند حالا می‌ توانیم 5 گل به پرسپولیس بزنیم. اما دیدید که چه شد؟ اصلا و ابدا توصیه ای در کار نبوده است و اگر هم بوده همانطور که گفتم استقلالی ها جدی اش نگرفته اند.

انصاریان که طبق اعلام خودش 16 بازی دربی را تجربه کرده در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد باز هم در این مسابقه حاضر باشد یا نه بیان کرد: به رغم استرس بالای این مسابقه واقعا دلم برای حضور در دربی تنگ شده است. به هر حال این بازی شرایط ویژه ای دارد، گلزن این بازی برای سال ها فراموش نمی‌ شود والبته اگر کسی هم اشتباه کند کمتر کسی فراموشش می‌ کند.

او در مورد شرایط پرسپولیس با حضور حمید درخشان گفت: من با حمید درخشان در تیم امید، دوره کوتاه در پرسپولیس و شاهین بوشهر کار کردم و شاگرد او بودم. من فکر می‌ کنم او مربی بسیار فنی و خوبی است اما در شرایطی سخت به پرسپولیس آمد، شرایطی که کمتر کسی قبول می‌ کرد، هدایت این تیم را قبول کند. به هر حال نحوه جدایی دایی و نوع تیم بستن پرسپولیس مشکلات زیادی را برای او ایجاد کرد، حال باید دید در ادامه چه خواهد کرد. هر چند که معتقدم پیروزی در دربی می‌ تواند حضور او را کاملا تضمین کند.

انصاریان در پایان در مورد اظهارات افشین پیروانی و انتقادهای او در آستانه دربی بیان کرد: چنین حرکاتی اصلا خوب نیست. به هر حال پرسپولیس مشکلات خاص خودش را دارد و با حاشیه های زیادی دست و پنجه نرم می‌ کند. حال اینکه چهره هایی از خود پرسپولیس که مردم هم دوستشان دارند، بیایند و در آستانه چنین بازی حساسی علیه تیمشان موضع گیری کرده و حاشیه سازی کنند به خود پرسپولیس ضربه خواهد زد. موضوعی که مورد توجه هیچ کدام از ما نیست و تمام پیشکسوتان پرسپولیس موفقیت این تیم برایشان از هر چیزی مهمتراست.



1393/08/26 13:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن