تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819465925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت 167 فقره وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد دلیجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کمیته امداد امام (ره) دلیجان به پانا خبر داد: پرداخت 167 فقره وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد دلیجان خبرگزاری پانا: مدیر کمیته امداد امام (ره) دلیجان از پرداخت 167 فقره وام کارگشایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در 7 ماهه نخست سالجاری خبر داد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۶ آبان ساعت 10:47



علی اصغر نجفی در گفت‌ و گو با خبرنگار پانا، افزود: این تعداد وام از محل منابع کمیته امداد به این مددجویان پرداخت و برای پرداخت آن یک میلیارد و 693 میلیون ریال هزینه شده است.
وی ادامه داد: هدف از پرداخت این وام ها تامین هزینه‌های درمانی، تحصیلی و خرید لوازم ضروری زندگی مددجویان بوده است.
مدیر کمیته امداد امام (ره) دلیجان تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان نهادی جوشیده از بطن انقلاب شکوهمند اسلامی و با الهام از آموزه های تعالی بخش شرع مقدس، تولیت و رسیدگی به مسائل و مشکلات مددجویان و محرومان در تمامی زمینه‌‎های ممکن را در رأس برنامه‎ها و اقدامات خود قرار داده است.
نجفی خاطرنشان کرد: مددجوی مورد حمایت به شخصی گفته می‎شود که ‎به دلیل‎ همخوانی وضعیت عمومی وی ‎با شرایط‎ پذیرش مندرج در دستورالعمل سازمان‌¬های‎ ذیربط، ‎از امکانات‎ پیش‎بینی شده به ‎طور مستمر بهره‎مند شود.
وی فراهم آوردن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانش‎آموزان، دانشجویان مورد حمایت، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی دانش‎آموزان و دانشجویان را از محورهای اساسی فعالیت های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست.
مدیر کمیته امداد دلیجان ابراز داشت: بالا بردن سطح سواد دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش و فراهم کردن زمینه کسب تحصیلات عالیه آنها از وظایف کمیته امداد بشمار می رود.
نجفی گفت: خدمات این نهاد نه تنها در بخش حمایت‌های مادی بلکه شامل امور فرهنگی نیز می شود.
وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته این نهاد در 7 ماهه نخست سالجاری افزود: در این مدت مبلغ 81 میلیون و 500 هزار ریال برای پرداخت شهریه 2 دانشجو و مبلغ 107 میلیون و 140 هزار ریال کمک هزینه تحصیلی برای 103 دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دلیجان با اشاره به پرداخت وام برای شهریه افراد تحت حمایت کمیته امداد اظهار داشت: همچنین در 7 ماه نخست امسال 127 دانش‌آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد شهرستان دلیجان بهره‌مند شدند.
نجفی با بیان اینکه 184 دوره‌های آموزش برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت برگزار شده است بیان کرد: برای برگزاری این دوره ها مبلغ 16 میلیون و 775 هزار ریال هزینه شده است.
وی تصریح کرد: توجه به سبک زندگی اسلامی و گسترش برنامه‌های فرهنگی در بین دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش از دیگر برنامه‌های این نهاد بشمار می رود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دلیجان بیان کرد: برگزاری اردوهای سراسری، منطقه‌ای و یک روزه برای 103 دانش آموز تحت حمایت با هزینه 51 میلیون و 757 هزار ریال از دیگر اقدامات فرهنگی این نهاد در 7 ماهه امسال بوده است.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن