تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819546668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علاقه مندي هيئت‌هاي ايتاليايي به سرمايه‌گذاري در گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۳ (۸:۱۲ق.ظ)
معاون سازمان توسعه تجارت ايران خبر داد: علاقه مندي هيئت‌هاي ايتاليايي به سرمايه‌گذاري در گيلان معاون بازاريابي و تنظيم روابط سازمان توسعه تجارت ايران از ميزان علاقه مندي هيئت‌هاي ايتاليايي به سرمايه‌گذاري در گيلان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، ميرابوطالب بدري با اشاره به اينکه جوايز صادراتي از سال 89 پرداخت نشده است، اظهار کرد: سال آينده طبق مصوبه دولت مبلغ 100 ميليارد تومان به صادرکنندگان پرداخت مي‌شود اما اين مصوبه هنوز به ما ابلاغ نشده است.
وي به تفاهمنامه‌هاي منعقد شده هيئت‌هاي تجاري ايران با ديگر کشورها اشاره کرد و افزود: کشورها به تفاهمنامه‌هاي منعقد شده پايبند هستند.
بدري با بيان اينکه تعداد 10 رايزن بازاريابي در کشورهاي مختلف سال‌هاي گذشته فعاليت مي‌کردند، تصريح کرد: 30 رايزن بازاريابي براي اعزام به کشورها انتخاب شدند و آموزش‌هاي لازم را گذراندند.
معاون بازاريابي و تنظيم روابط سازمان توسعه تجارت ايران از اعزام رايزن بازاريابي به کشورهاي سي.آي.اس و روسيه خبر داد و بيان کرد: دو رايزن بازاريابي به کشور چين و سه رايزن به کشورهاي آفريقايي اعزام مي‌شوند.
وي با اشاره به ورود هيئت‌هاي تجاري کشورهاي مختلف به صورت هفتگي در 10 ماه گذشته به ايران، گفت: بازرگانان اروپايي بيشترين هيئت‌هاي تجاري به ايران را تشکيل مي‌دهند.
بدري به ورود هيئت‌هاي ايتاليايي خريدار و سرمايه‌گذار اوايل آوريل امسال به ايران اشاره کرد و يادآور شد: هيئت‌هاي ايتاليايي علاقه ويژه‌اي به سرمايه‌گذاري در گيلان دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن