تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804294078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرابکاری داعش در حین عقب نشینی/ اعترافات والی دستگیر شده


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: خرابکاری داعش در حین عقب نشینی/ اعترافات والی دستگیر شده


منابع امنیتی عراق اعلام کردند اعضای گروه تروریستی داعش دیشب تاسیسات شرکت گاز شمال عراق را هدف قرار دادند که به آتش سوزی در چند مخزن این تاسیسات در شهر کرکوک منجر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، افراد مسلح وابسته به گروه داعش دیشب تاسیسات شرکت گاز منطقه شمال عراق را در کرکوک واقع در 250 کیلومتری شمال بغداد ، هدف اصابت چند خمپاره قرار دادند که به آتش کشیده شدن چند مخزن سوخت منجر شد اما به کسی آسیب نرسید.
انفجار در کرکوک
این در حالی است که با پیشروی ارتش و مردم عراق به سمت دیاله، یکی از سرکردگان داعش در این استان به هلاکت رسید. بر اساس این گزارش مسئول داعش در منطقه حوض حمرین در شمال شرق بعقوبه که هفته گذشته مجروح شده بود در اثر شدت جراحات وارده، به هلاکت رسید. سومریه نیوز از دیاله افزود، بر اساس اطلاعات رسیده، این فرد که به ابوزکریا پاکستانی معروف است شب گذشته در اثر شدت جراحات، در منطقه جلولاء، 70 کیلومتری شمال شرق بعقوبه جان داده است. ابوزکریا هفته گذشته مورد اصابت چندین گلوله قرار گرفته بود اما منبع شلیک گلوله همچنان ناشناس باقی مانده است. از ابوزکریا به عنوان آخرین بازمانده از جمع فرماندهان حلقه اول داعش یاد می شود که در درگیری های متعدد چهار ماه گذشته در عراق کشته شدند. با کشته شدن ابوزکریا بحران فرماندهی در  داعش بیشتر شده است. شبکه تلویزیونی المیادین نیز لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد داعش قتل پیتر کاسیگ گروگان آمریکایی را در عراق اعلام کرد. اما روزنامه الصباح الجدید در یک مصاحبه با والی دستگیر شده داعش نوشت که این گروه بر اساس درک خود از احادیث، دستور تخریب آرامگاه پیامبران را صادر کرده است. 
روزنامه الصباح الجدید
به نوشته روزنامه الصباح الجدید چاپ عراق دراینترنت ،‌  حسام الناجی اللامی والی شرعی و مفتی  گروه داعش در عراق ،‌  که نیروهای امنیتی عراق وی را بازداشت کرده اند گفت فتواهای وی برای منفجر کردن آرامگاه پیامبران در موصل یا پاسخ به انتقادهای ابومحمد مقدسی نظریه پرداز سلفی مبنی بر باطل بودن خلافت بر اساس احادیث نبوی بوده است.  «والی» داعش همچنین اعتراف کرد که البغدادی به سخنان او درباره نگرفتن جزیه (مالیات) از ایزدی ها و مسیحیان در شرایط کنونی گوش نکرده است.  بنا بر اظهارات این والی، او از ده سالگی با تفکرات سلفی آشنا شده است و لباس گروه های سلفی را می پوشیده و همچون افراطی ها خود را نشان می داده است .  اللامی فاش کرد وی فتوای تخریب آرامگاه پیامبران را در موصل صادر کرده است و دراین راستا به حدیث رسول الله (ص) در صحیح مسلم  استناد کرده است مبنی بر اینکه هیچ قبر بلندی (ارتفاع دار) را ترک مکن مگر اینکه آن را با خاک یکسان کنی و هیچ تصویری را ترک مکن مگر آنکه آن را نابود کنی به این معنی که حرمت قبور به خاطر حرمت مدفون شده  است و  زمانی که چیزی در قبر نباشد یک مشت آجر روی هم گذاشته شده است که باید نابود شود. اللامی گفت  زمانی که ابوبکر البغدادی وی را والی شرعی شام  اعلام کرد از فلوجه به بغداد می آید تا مقدمات رفتن به دمشق را فراهم کند ولی نیروهای امنیتی وی را بازداشت می کنند.     


یک شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن