تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804901654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاضي: در داربي اصفهان و اهواز گل زده‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قاضي: در داربي اصفهان و اهواز گل زده‌ام
محمد قاضي اين روزها به سختي مشغول تمرين کردن است.

به گزارش "ورزش سه"، قاضی که روزی دو جلسه تمرین فیزیوتراپی و آب درمانی انجام می دهد. معتقد است که باید تمام تلاشش را بکند تا بتواند به دربی برسد.

فکر کردم رباطم پاره شده
هفته قبل و روزهای اول بعد از بازی با تراکتور آنقدر درد داشتم که فکر می کردم رباط صلیبی ام پاره شده است. اما وقتی MRI گرفتم، دیدم خدا را شکر چیزی نیست. اما در هفته اخیر خیلی شرایطم بهتر شده. خود دکتر نوروزی هم این موضوع را عنوان کرده. قرار است فردا هم دوباره یک تست مجدد بگیرم که ببینم شرایطم چطور است. من خیلی دوست دارم که هر چه زودتر مصدومیتم خوب شود و بتوانم به استقلال کمک کنم. برای همین الان روزی دو جلسه تمرینات فشرده فیزیوتراپی اختصاصی و دو جلسه هم آب درمانی انجام می دهم.

دربی مال استقلال است
هنوز برای پرسپولیس کری نمی خوانم، سعی می کنم ریسک نکنم. تمام تلاشم را می کنم که اول به بازی برسم. اما خب ان شاء الله ما این بازی را می بریم. این بازی برای ما است. هر چند که ملی پوشان ما بیشتر هستند یا در جدول جایگاه استقلال مناسب تر است. اما تجربه ثابت کرده که این بازی شرایط خاص خودش را دارد. معمولا تیمی که خوب نتیجه نمی گیرد، در این بازی انگیزه بهتری هم دارد و معمولا برنده می شود. اما برای این بازی به عقیده من دو تا تیم آماده هستند.

پس گرفتن صدر نشینی
به هر حال استقلال هم در 7 دیدار گذشته اش نتایج ضعیفی گرفته و پیروزی در دربی می تواند شرایط این تیم را بهبود ببخشد. ببینید واقعیت این است که شرایط استقلال خوب هست. ما چیزی را از دست ندادیم. بازی با تراکتور هم می توانستیم برنده باشیم و بازی قابل قبولی ارائه دادیم. اما شرایط بازی دربی با تمام بازیهای لیگ، جام حذفی و دوستانه فرق دارد.اما امسال یکی از سالهای خوب استقلال است. مطمئن باشید بعد از داربی شرایط ما بهتر هم می شود. امسال ما تیم منسجم و خوبی داریم که همه با هم رفیق هستند و می خواهند که یک جام برای هوادارن به دست بیاورند. اما ما در درجه اول می خواهیم یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و پس از آن برنده شویم. صدر نشینی لیگ فعلا موقت است و مطمئن باشید که استقلال دوباره صدر را پس می گیرد.

در داربی اصفهان و اهواز گل زدم
من تا به حال در همه داربی های ایران حاضر بودم. داربی اصفهان، داربی اهواز و در هر دوی آنها هم گل زدم. اما در 4 دیداری که در داربی تهران بازی کردم، هنوز پایم به گل زنی باز نشده است. فکر می کنم این داربی باید برنده داشته باشد. ما بازی جلوی تراکتور را هم که 2-2 کردیم همه از تماشای این بازی لذت بردند. به نظر من مهم تر از نتیجه این است که تماشاگر بازی خوبی را ببیند. حالا مساوی یا برد بستگی به شرایط بازی دارد. ممکن است بینده از یک تساوی پر گل بیشتر از یک برد لذت ببرد. گاهی خوب است که به فوتبال زیبا هم فکر کنیم و فقط دنبال نتیجه نباشیم.

حمایت هوادارها
مردم که در این چند وقت ما را در خیابان می بینند همه از زمان دربی و اینکه قرار است وسط هفته باشد، ناراضی هستند، جمعه بود شاید شرایط برای تماشاگرها هم بهتر بود. با توجه به سرمای هوا کمی ساعت داربی هم برای هواداران مناسب نیست. اما هوادارها باید بیایند و از تیم خودشان حمایت کنند تا همه شاهد یک بازی زیبا از هر دو تیم باشیم.



1393/08/25 13:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن