تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820488750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرواز رفت و برگشت مشهد به زابل انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پس ازچند ماه وقفه/ پرواز رفت و برگشت مشهد به زابل انجام شد زابل - ایرنا - پس از چند ماه وقفه پرواز رفت و برگشت مشهد به زابل توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر به این شهر انجام شد.


رییس فرودگاه زابل دیروز(شنبه) در حاشیه انجام این پرواز به خبرنگار ایرنا، گفت: اواخر اردیبهشت ماه امسال شرکت هواپیمایی آسمان پرواز زابل به مشهد و بالعکس را به دلیل محدودیت در ناوگان حمل و نقل هوایی لغو کرد .
وی افزود: با پیگیریهای اداره کل فرودگاههای سیستان و بلوچستان و تلاش نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، روزهای شنبه و پنجشنبه پرواز مشهد به زابل و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر برقرار شد.
"علیرضا سرگزی" ادامه داد: در حال حاضر هر هفته سه پرواز در مسیر تهران به زابل و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می شود که با اضافه شدن پروازهای مشهد به زابل تعداد پروازهای ورودی به فرودگاه این شهر به پنج سوتی پرواز افزایش پیدا کرد.
معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار ویژه زابل هم افزود: توسعه هر منطقه نیاز به ناوگان فعال و قدرتمند در زمینه ریلی، هوایی و زمینی دارد.
"هوشنگ ناظری" گفت: با توجه به اینکه سیستان بعنوان منطقه آزاد تجاری مطرح است وجود ناوگان هوایی، ریلی و زمینی اهمیت خاصی برای طرح های زیربنایی دارد.
فرماندار زابل با اشاره به فعالیتهای آموزش عالی در منطقه ، اظهار کرد: حضور استادان ، پزشکان و استقبال مردم منطقه می طلبد پروازهای رفت و بر گشت زابل به گرگان و زابل به چابهار هرچه سریعتر راه اندازی شود.
ناظری کاهش هزینه بلیط و افزایش پروازها در فرودگاه زابل را از مسوولان فرودگاه کشوری و شرکت های هواپیمایی خواستار شد.
همچنین نماینده مردم سیستان در قوه مقننه گفت: با توجه به ضرورت پرواز زابل به مشهد و تمایل مردم به درمان و سفر به مشهد مقدس پرواز مذکور برقرار شد.
سید"باقر حسینی" افزود: با افزایش پروازها، فرودگاه زابل نیاز به تجهیزات بیشتری دارد که با پیگیری های انجام شده توسط نمایندگان مردم سیستان این فرودگاه به زودی تجهیز خواهد شد.
همچنین "حلیمه عالی" یکی دیگر از نمایندگاه مردم شهرهای زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به عشق و ارادت مردم سیستان به ائمه اطهار و آمار بالای مسافران مقرر شد در هفته دو سوتی پرواز زابل به مشهد و بالعکس انجام شود که به دنبال افزایش این پروازها در فرودگاه زابل هستیم.
وی تاکید کرد: این فرودگاه باید توسط مسوولان استانی هرچه سریعتر تجهیز شود.
رییس ایستگاههای داخل و خارج شرکت هواپیمایی قشم ایر هم گفت: فرودگاه زابل از خدمات خوبی برای مسافران برخوردار است که در صورت استقبال مردم این پروازها افزایش پیدا خواهد کرد.
"حبیب بخشی زاده" ادامه داد: به صورت آزمایشی به مدت یک ماه پرواز مشهد به زابل و بالعکس انجام می شود که برای این پروازها از هواپیما فوکر با ظرفیت 112 نفر استفاده می شود.
وی با درخواست همکاری از مسوولان، نمایندگان مردم سیستان در مجلس و رسانه ها اظهار کرد: برای استمرار پرواز نیاز به تکمیل 80 درصد ظرفیبت هواپیماست،اگر این استقبال بیشتر شود شاهد افزایش پروازها خواهیم بود.
بخشی زاده مطرح کرد: با نصب اینترنت در فرودگاه زابل در صورت صلاحدید مدیران شرکت هواپیمایی قشم ایر در آینده احتمال راه اندازی پرواز به افغانستان، پاکستان و هند وجود دارد.
7437/2047/


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن