تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820924975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاز دوم جمع آوري سازه هاي تبليغاتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۰:۲۸ق.ظ)
با هدف ارتقاء کيفيت سيما و منظر شهري انجام شد: فاز دوم جمع آوري سازه هاي تبليغاتي صادقي با بيان اينکه فاز دوم جمع آوري سازه هاي تيبلغاتي واقع در بزرگراه مدرس حدفاصل اتوبان رسالت تا چهار راه جهان کودک در اتوبان حقاني انجام شد، گفت: اين کار به منظور اصلاح ديد و بهبود عملکرد فضاهاي سبز واقع در اين بزرگراه و در نهايت ارتقاء کيفيت سيما و منظر شهري انجام شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، هادي صادقي، معاون تبليغات و درآمد سازمان زيباسازي شهر تهران، با تأکيد بر اينکه اتوبان مدرس؛ به ويژه در محدوده اتوبان حقاني يکي از سبزترين محورهاي اتوباني تهران محسوب مي شود، افزود: با توجه به ضرورت برجسته کردن جذابيت هاي طبيعي اين محدود جمع آوري سازه هاي تبلغاتي اين محور در سه مرحله انجام شد.
او با اشاره به اينکه با جمع آوري سازه هاي تبليغاتي امکان استفاده از فضاي هر دو طرف اتوبان مهيا شده است، ادامه داد: در بخش اول پرتابل ها و سازه هاي فرهنگي که متعلق به خود سازمان بوده و امکان تغيير تعهدات در مقابل آن وجود داشت، برداشته شد.
به گفته صادقي با توجه به تعهد سازمان زيباسازي شهر تهران در مقابل شرکت هاي تبليغاتي طرف قرارداد در اين محدوده، براي جمع آوري ساير سازهاي تبليغاتي، سازمان تا پايان تعهدات خود در مقابل شرکت ها صبر کرده و با پايان تعهدات سه سازه تبليغاتي عظيم در اين محدوده جمع آوري شد.
معاون تبليغات و درآمد سازمان زيباسازي شهر تهران با تأکيد بر اينکه براي ارتقاء ديد فضاي سبز اين محور جمع آوري سازه ها در اين محدوده به قوت خود باقي است و همچنان ادامه دارد، گفت: در مرحله سوم چند بيلبورد تبليغاتي واقع در بزرگراه مدرس حد فاصل اتوبان رسالت تا چهار راه جهان کودک در اتوبان حقاني برداشته خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن