تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819003528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایمن سازی و رفع نقاط پرحادثه زنجان نیازمند اعتبار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ایمن سازی و رفع نقاط پرحادثه زنجان نیازمند اعتبار است زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: توسعه، بهسازی و رفع نقاط پرحادثه، رویه های آسفالتی و ایمن سازی راه های مواصلاتی این استان نیازمند اعتبار لازم است.


کلیم الله وثوق روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ایمن سازی راه های مواصلاتی استان زنجان، افزود: این استان حدود یک هزار و 600 کیلومتر راه اصلی و فرعی، آزاد راه و بزرگراه دارد که به سایر استان ها بخصوص استان های غرب کشور خدمات ارایه می دهد.
وی یادآورشد: با توجه به این مهم و وجود ترافیک ترانزیتی در محورهای استان زنجان، این محورها در بخش رویه های آسفالتی و ایمن سازی، نیازمند رسیدگی بیشتری است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: نگهداری محورهای ارتباطی باید سالانه انجام شود و این مهم نیازمند بیش از یکهزار میلیارد ریال اعتبار است.
وثوق با اشاره به رفع نقاط پرحادثه خاطر نشان کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از وزارت راه و شهرسازی این نقاط با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، پلیس راه و سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان بررسی و 28 نقطه در 10 فاز در طول محورهای مواصلاتی این استان شناسایی شده است.
وی تاکید کرد: رفع نقاط پرحادثه استان زنجان، نیازمند بیش از 400 میلیارد ریال اعتبار است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پنج هزار و 600 کیلومتر از راه های مواصلاتی این استان نیاز جدی به ایمن سازی دارد.
وثوق تاکید کرد: هر سال بیش از 400 میلیارد ریال اعتبار برای ایمن سازی راه های مواصلاتی استان زنجان نیاز است.
7325/596


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن