تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821106138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم های مازندرانی شش پیروزی و دو شکست به دست آوردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لیگ دسته سوم فوتبال کشور تیم های مازندرانی شش پیروزی و دو شکست به دست آوردند ساری - ایرنا - هفته هشتم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور با کسب شش پیروزی و دو شکست تیم های مازندرانی حاضر در این رقابت ها به پایان رسید .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم های مازندرانی این رقابت ها که خطر سقوط به لیگ پایین تر را در این هفته ها به شدت احساس می کنند ، پیروزی های ارزشمندی به دست آوردند تا از بقا در جدول این رقابت ها ناامید نباشند .
در رقابت های این هفته و استادیوم هفتم تیر بابل، تیم دریای این شهر به مصاف نفت محمود آباد رفت و در پایان با تک گل " حسین طهماسب نژاد " میهمان خود را با شکست بدرقه کرد .
بابلی ها با 3 امتیاز این مسابقه ، 15 امتیازی شدند و خود را به رده سوم جدول رده بندی رساندند . بازیکنان تیم دریای بابل این شانس را دارند که با تداوم روند پیروزی های خود در بازی های آینده ، به مرحله پلی آف این رقابت ها صعود کنند .
محمودآبادی ها با قبول این شکست ، در امتیاز 3 باقی ماندند و با توجه به جایگاه یازدهمی آن ها در جدول 12 تیمی گروه اول ،آن ها را باید از تیم های سقوط کرده به سوپر لیگ مازندران دانست .
در دیگر دربی تیم های مازندرانی این گروه ، دو تیم میانه جدولی شهید کریمی جویبار و شهرداری تنکابن در جویبار با هم دیدار کردند که نتیجه این دیدار به سود تیم میزبان رقم خورد .
تنکابنی ها در دقیقه 20 این دیدار به گل رسیدند و پس از آن ، با استفاده از سیستم تدافعی هوشمندانه ، تلاش کردند از تک گل به ثمر رسانده خود دفاع کنند . بازیکنان تیم شهید کریمی جویبار دروازه حریف را با حملات زیادی روبه رو کردند و حتی در دقیقه 88 یک ضربه پنالتی هم به دست آوردند اما نتوانستند توپی را وارد دروازه تیم میهمان کنند .
بازیکنان تیم شهرداری تنکابن با کسب این برتری 13 امتیازی شدند و خود را به رده ششم جدول رده بندی رساندند.
تیم شهید کریمی جویبار هم با قبول شکست در این دیدار خانگی 14 امتیازی باقی ماند و به رده پنجم جدول رده بندی سقوط کرد .
هر 3 تیم دیگر مازندران در گروه دوم این رقابت ها در خانه حریفان به میدان رفتند و موفق شدند در هر 3 دیدار با برتری زمین مسابقه را ترک کنند .
در تهران ، تیم صدرای نکا ، میهمان تیم یاران دوکوهه این شهر بود که در پایان با نتیجه 6 بر یک ، میزبان خود را مغلوب کرد و با یازده امتیاز ،خود را به رده هفتم جدول رده بندی رساند .
" سید مجتبی میری"، "مظاهر قنبری"( دوگل)، "سعید شیرخانی"، "سید عباس هاشمی "و " سید علی میری " زنندگان گل های تیم صدرای نکا در این دیدار بودند .
تیم محیا مهراب سوادکوه هم که در قم میهمان تیم آبادگران این شهر بود با تک گل "رضا مرادیان " به برتری رسید تا با 16 امتیاز صدر جدول رده بندی را همچنان در اختیار خود داشته باشد .
در آخرین دیدار برگزار شده نمایندگان مازندران در این رقابت ها ، تیم فوتبال شهرداری بهشهر در تهران میهمان تیم شهدای نیروی هوایی بود که این دیدار با تک گلی که " هادی محمودی " به ثمر رساند، به سود نماینده فوتبال مازندران به پایان رسید .
بهشهری ها با کسب برتری در این دار ، هشت امتیازی شدند و همچنان به بقا در جدول رده بندی این رقابت ها امیدوار باقی ماندند .
بر اساس برنامه ریزی فدراسیون ، دیدار تیم های استقلال قائمشهر و فرید کرج روز یکشنبه در قائمشهر برگزار می شود .ک/3
7331/608


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن