تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819895204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مانچيني:فکر نمي کردم به اينتر برگردم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مانچيني:فکر نمي کردم به اينتر برگردم
روبرتو مانچيني، سرمربي جديد اينتر، تاييد کرد که به اندازه بقيه، از انتخابش به عنوان جانشين والتر ماتزاري متعجب شده و معتقد است که بايد تمام تلاشش را انجام بدهد، تا بتواند مانند مقطع قبلي حضورش در اين باشگاه موفق باشد.

به گزارش "ورزش سه"، مانچینی که بین سال های 2004 تا 2008 هدایت اینتر را برعهده داشت، توانست با این تیم سه بار پیاپی قهرمان سری A شود اما در نهایت توسط موراتی اخراج شد.
اما بعد از نتایج ضعیفی که این فصل ماتزاری کسب کرد، مدیران باشگاه اینتر او را اخراج کردند تا مانچینی بعد از سپری کردن مدتی حضور در انگلیس و ترکیه، به ایتالیا بازگردد.
او امروز در مراسم معارفه اش گفت:" از اینکه با استقبال هواداران روبرو شدم، خوشحالم. هرگز فکر نمی کردم به اینتر برگردم. اما همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. چنین اتفاقاتی در فوتبال می تواند رخ بدهد.
صادقانه بگویم اصلا فکر نمی کردم به اینجا برگردم. وقتی در یک باشگاه خوب کار کرده باشید، چیزهای زیادی برای ازدست دادن دارید. با من تماس گرفته و پروژه باشگاه برایم توضیح داده شد و من به این نتیجه رسیدم که می توانم یک دوره فوق العاده ای دیگر داشته باشم.
هنوز همه بازیکنان را به طور کامل نمی شناسم. به همین دلیل، دشوار است که تیم فعلی را با تیمی که آن را ترک کردم، مقایسه کنم. اما کوواچیچ بازیکن خوبی است، با توانایی های فوق العاده. گری مدل هم یک حرفه ای تمام عیار است. ناگاتومو هم بازیکن باتجربه ای است و فردی گوارین هم می تواند بازیکنی کلیدی برای ما باشد."




1393/08/24 20:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن