تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803485236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت فضاهای ورزشی در زاهدان از چالشهای اجتماعی جلوگیری می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان : ساخت فضاهای ورزشی در زاهدان از چالشهای اجتماعی جلوگیری می کند زاهدان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: سرمایه گذاری و ایجاد فضاهای ورزشی در شهر زاهدان و خصوصا حاشیه شهر توسط دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی می تواند تا حدود زیادی از بروز چالش های اجتماعی جلوگیری کند.


به گزارش ایرنا، حسین ثوری روزشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکل ورزشی و امور جوانان زاهدان در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر، افزود: عدم تمرکز زدایی و ایجاد مکانها و تاسیسات ورزشی یکی از ضرورتهای مدیریت شهری است.
وی اظهار کرد: اگر سرمایه گذاری و ایجاد فضاهای ورزشی توسط دستگاه های مربوطه یکنواخت انجام شود، می توان تا حدود زیادی جلوی خیلی از چالش های اجتماعی که سلامت مردم را به خطر می اندازد، پیشگیری کرد.
این مسئول ادامه داد: تعامل سازنده، همفکری مسئولان و استفاده از پتانسیل شورای شهر از عوامل مهم در جهت پیشرفت ورزش جوانان و سلامت مردم است.
ثوری از توجه اعضای شورای شهر و شهردار زاهدان به مقوله ورزش و جوانان تشکر کرد و گفت : در حال حاضر یکی از دغدغه های عمومی مردم در بحث مسائل و مشکل اجتماعی و فرهنگی مربوط به ورزش شهرستان است.
مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان استمرار نشستها، امضای تفاهم نامه چهار ساله، توجه به مشکل ورزشی و پروژههای ناتمام را از راهکارهای سازنده در خصوص ورزش شهرستان برشمرد و خواستار پیگیری تخصیص بودجه به پروژهها و افزایش سرانه های ورزشی توسط مسئولان ذیربط شدند.
ثوری توجه به ورزش محله ها و حاشیه شهرها را یکی دیگر از نیازهای اساسی مدیریت شهری دانست و بر توانمند سازی و ارتقای ورزش محله ها و حاشیه شهر
تاکید کرد.
وی بیان کرد: با توسعه فضاهای ورزشی می توان تا حدود زیادی در غنی سازی اوقات فراغت جوانان و کشف استعدادهای ورزشی و کاهش ناهنجاری های اجتماعی که در این بخش ها وجود دارد با روی آوردن به ورزش کمک کرد.
وی فرهنگ سازی و پیشگیری و عدم موازی کاری را یکی دیگر از عوامل مهم در کاهش هزینه های دستگاههای فرهنگی، اجتمایی، قضایی و انتظامی در حوزه سلامت و جلوگیری از وقوع جرم در جامعه برشمرد.
این مسئول تصریح کرد: اگر بتوانبم با هم افزایی، همفکری و تعامل با یکدیکر و برنامه ریزی مدیریت منابعی که صرف مبارزه و جلوگیری از جرم و ناهنجاریها می شود صرف فرهنگ سازی و پیشگیری و ایجاد بستری مناسبت ورزش جوانان و سلامت مردم شود، قطعا می توان نقش بسزایی در کاهش خیلی از چالشهای شهری داشته باشیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان استفاده از پتانسیل و کمک شهرداریها ، شورای شهر و سایر ارگانها مرتبط مدیریت حوزه شهری را در اداره مجموعه های ورزشی ضروری خواند.
ثوری با اشاره به وجود مجموعه ورزشی دهکده المپیک در زاهدان گفت: اگر مجموعه مدیریت شهری ما را در ایجاد حفظ، نگهداری و تجهیز یاری کند می توان دهکده بزرگ ورزشی زاهدان را تبدیل به قطب گردشگری ورزشی استان کنیم و با باز کردن درهای آن زمینه ایجاد سلامت و نشاط مردم را تا حدود فراهم کنیم.
همچنین رییس شورای اسلامی شهر زاهدان با بیان اینکه اعضای شورای شهر به مسائل فرهنگی و ورزشی نگاه ویژه ای دارند، گفت: در دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر زاهدان با توجه به نیاز مردم در مسائل فرهنگی کمیسیونی به نام ورزش و جوانان پایه گذاری شد.
نارویی افزود: امسال با همکاری اداره کل ورزش و جوانان در زمینه تخصصی ورزش و فعال کردن ورزش محله حاشیه شهر گامهای موثری در ایجاد شور و نشاط با برگزاری ورزشهای همگانی، اجتماعی و بومی و محلی برداشته شد.
وی خواستار توجه ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان به ارتقای سرانه های ورزشی شهر زاهدان شد.
در این نشست بر همکاری شورای شهر با اداره کل ورزش و جوانان استان به توسعه زیر ساختها و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی تاکید شد.
جمعیت شهرستان زاهدان حدود 650هزار نفر تخمین زده می شودکه حدود 200هزار نفر در حاشیه شهر زندگی می کنند. ک2
27306 /2047/


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن