تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799599904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم ملی جایی برای خودنمایی نیست،متاسفم برخی هنوز به دنبال واسطه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کی روش در برنامه ورزش از نگاه دو؛
تیم ملی جایی برای خودنمایی نیست،متاسفم برخی هنوز به دنبال واسطه هستند
کی روش در برنامه ورزش از نگاه دو ضمن انتقاد از برخی منتقدان گفت: در حالیکه من در تیم ملی جوانگرایی کردم اما برخی ندیده می گیرند.من بازیکنی را در تیم ملی می خواهم که جانش را برای تیم بگذارد.


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که برای برگزاری اردوی ملی پوشان و برگزاری دیداری دوستانه با تیم ملی کره جنوبی به ایران آمده است امشب جمعه 23 آبان در برنامه ورزش از نگاه دو جلوی دوربین قرار گرفت.

وی در ابتدای صحبت خود درگذشت مرتضی پاشایی خواننده فقید کشورمان را تسلیت گفت.

وی در پاسخ به سئوالی در مور اینکه چرا برنامه اصلی کادرفنی در روزهای اخیر بر روی سرعت متمرکز شده است اظهار داشت:کند بودن سرعت حمل توپ آفت فوتبال است.در قدم اول باشگاهها باید این مشکل را در خود تیمهایشان حل کنند تا ما در تیم ملی به این امر تداوم ببخشیم.اما چاره ای نداریم جز اینکه در این روزها تمرکز بیشتری روی این مورد داشته باشیم.

وی ادامه داد: من نگران بازی با کره جنوبی نیستم . چون من به همه بازیها مهم و اصلی نگاه می کنم . ما بازی دوستانه نداریم همه بازیها مهم هستند.از همه هواداران می خواهم به عنوان یار دوازده تیم ملی به این بازی  جدی نگاه کنند.

کی روش در ادامه پیرامون لیست تیم ملی گفت: اینکه من بخواهم با تیم موفق جام جهانی به استرالیا بروم و در جام ملت های آسیا حضور داشته باشیم فکر نمی کنم کار اشتباهی باشد. وقتی اسکلت تیم ملی  تا پیش از این هم موفق بوده و تجربه جام جهانی را دارد
باید به استرالیا برود.بخصوص در شرایطی که امکانات ما محدود بوده و اردوهای کمتری نسبت  تیمهای همگروه خود داشته ایم.حتی بازیهای ما نیز کمتر بوده است پس ما باید بدنه اصلی را حفظ کنیم.

وی در ادامه افزود:به نظر من همه انتقادها هم صحیح نیست گرچه می شود استفاده کرد اما برخی نیز بی مورد است چون اساس درست و منطقی ندارد.مثل این مورد که می گویند کی روش جوانگرایی نمی کند که به منظر من درست نیست. این افراد اصلا اخبار تیم ملی را دنبال نمی کنند.تیم ملی جایی برای قرعه کشی نیست .من در انتخاب بازیکن هدف دارم وقتی امکانات محدود است و بازی کمی داشته ایم باید از بازیکن با تجربه برای جام ملتهای آسیا استفاده کنم. چه بازیکنی بهتر از بازیکنانی که تجربه جام جهانی داشته اند.
وی در ادامه با اشاره به اردوی پرتغال گفت: ما در این اردو 10 تغییر داشتیم.مثل پورعلی گنجی، آزمون ،غفوری ، گردانی ، رفیعی ،خانزاده ، بیرانوند و... که ازسوی برخی منتقدان نادیده گرفته می شوند. میانگین سنی این بازیکنان 23 سال است که بازیکنان آینده داری هستند. دعوت از این افراد یعنی اینکه کی روش به آینده تیم ملی اهمیت می دهد و دوست دارد تیم ملی هم امروز موفق باشد و هم فردا. وقتی از جام جهانی تا امروز 5 ماه را پشت سر گذاشتیم نمی شود توقع خطا و آزمون بیشتر داشت. من از فروزان ( دروازه بان استقلال) ، (سوشا مکانی)، بیرانوند (بازیکن نفت) دعوت کردم این بازیکنان همه آینده دار هستند.سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه من هیچ غرض ورزی شخصی با مهدی رحمتی ندارم اظهار داشت:یادتان باشد در صعود ایران به جام جهانی این رحمان احمدی بود که به خوبی درخشید و تیم ملی را سربلند کرد.سوشا مکانی فقط به دلیل 2 جلسه محرومیتی که از سوی فیفا به اشتباه در بازی با کره برای وی تعیین شد نتوانست در بازیهای جام جهانی حضور داشته باشد.علیرضا حقیقی هم با 22  سال سن دروازه ایران را در جام جهانی سنگربانی کرد.اینها همه حقایق روشنی ست که شاید بعضی ها فراموش کرده اند.اما من با اشراف به همین واقعیت ها لیست تیم ملی را معرفی می کنم.

وی ادامه داد: تیم ملی جایی برای خودنمایی نیست من بازیکنی را می پسندم که جانش را برای تیم ملی بگذارد نه بازیکنی که به دنبال استفاده از تیم ملی ست.متاسفم برخی هنوز به دنبال واسطه هستند.من برای کسی کارت اعتباری صادر نکردم که پای ثابت تیم ملی باشد.سرمربی باید دانش شناخت تیم ملی در هر شرایطی را داشته باشد.من در شرایطی که رقبای همگروه بیشتر از 13 بازی داشته اند باید بازیکنان باتجربه ای را به کار بگیرم.جام ملتهای آسیا برای همه ما مهم است زیرا بعد از جام جهانی توقعات از تیم ملی بی نهایت بالا رفته است.

وی با اشاره به رقبای سنتی و قدیم تیم ملی در جام ملتهای آسیا یعنی بحرین ، قطر و امارات گفت: بازی در این گروه برای همه مردم مهم است بنابراین فشار بازی به همراه فشارهای احساسی در این بازیها زیاد است پس ما باید رفتار بازیکن خود را کنترل کنیم تا دچار واکنش های عاطفی نشود.درست است که بداخلاقی در زمین بازی ممکن است پیش بیاید اما بازیکن جوان با الگو گرفتن از بازیکنان باتجربه می تواند رفتاری تحسین برانگیز داشته باشد.البته برخی رسانه ها در دامن زدن به این واکنش های رفتاری بی تاثیر نیستند.در برهه ای برخی بازیکنان جوان را بی هدف بزرگ می کنند و بی اندازه میدان می دهند و دسته آخر رها می کنند.من  با وجودی که به همه منتقدان احترام می گذارم اما در ارائه لیست تیم ملی از کار خودم راضی ام چراکه جوانب زیادی را در کارم در نظر می گیرم. کار من مدیریت و هدایت تیم ملی ست نه جلب رضایت منتقدان.

وی در ادامه به حضور دروازه بانان جوان تیم ملی در جام جهانی اشاره کرد و اظهار داشت:دانیال داوری،علیرضاحقیقی،سوشامکانی،حامد لک و رحمان احمدی که بازیکن شایسته و قابل تقدیری ست و البته باتجربه به دلیل سوابق درخشانش از سرمایه های تیم در آینده و امروز هستند.این واقعیت ها نشان می دهد که کی روش به تیم تعصب دارد و همه چیز تیم برایش مهم است ولی ای کاش منتقدان تعصب های بی جهت را کنار می گذاشتند و در این شرایط حساس در سنگر تیم ملی و در حمایت این تیم بودند.من به بازیکنی نیاز دارم متعهد باشد و با هر پیشامدی به تیم ملی پشت نکند. تیم ملی جای قهر و آشتی نیست.

سرمربی تیم ملی پیرامون وضعیت حضور لژیونرهای کره ای در لیگ های اروپایی و سوابق بازیکنان ایرانی در همین لیگ ها گفت: شما در یکی از گزارش های امشب تصاویری از بازیکنان ایرانی مانند دایی،باقری،عزیزی و... نشان دادید که هرکدام مدتی در اروپا لژیونر بوده اند اما امروز کره فقط در لیگ آلمان 5 بازیکن دارد.در لیگ انگلیس 3 بازیکن دارد و همچنین لیگ های دیگر اروپا.

وی گفت:من و کادرفنی و همه بازیکنان تیم ملی در شرایطی قرار داریم که میراثی را به آینده تیم ملی منتقل می کنیم که درون مایه های فنی و تاکتیکی بسیاری دارد . خوشحالم با بازیکنان باتجربه ای همکاری می کنم که به خوبی می دانند در استرالیا چگونه باید بازی کنند تا برای مردم ایران افتخارآفرین باشند.البته این عاقلانه نیست که در فوتبال و نتیجه آن تضمین بدهی اما ما در بازیهای جام جهانی خارج از حد تصور ظاهر شدیم و این نشان می دهد تیم قابلیت هایی دارد که به نوبه خود بی نظیر است.من با تکیه به همین باورها به همراه تیمم در استرالیا به مصاف حریفان می رویم.جام جهانی به تجارب ما وسعت بخشید کمک کرد تا میراث فوتبالی مهمی را به نسل های بعد منتقل کنیم.ما نسبت به دیگر حریفانمان در جام ملت های آسیا یک مزیت عمده داریم .اگرچه مانند خیلی از تیمها بازی تدارکاتی خیلی خاصی نداشتیم اما اتحاد داریم که به اضافه تجربه حضور در جام جهانی قابلیت های زیادی به تیم ملی داده است.وی با اشاره به رنکینگ ایران از سوی فیفا اظهار داشت: گرچه رنکینگ فیفا در آسیا برای ایران در 2سال گذشته  رنکینگ خوبی ثبت شده است اما با واقعیت فاصله دارد چرا که کره و ژاپن در هر زمینه ای از فوتبال ایران پیشتاز بوده اند.در شرایط فعلی تیم ملی به حمایت مالی بسیار نیاز دارد.زیرا خیلی از مشکلات تیم را پول حل می کند.در کوتاه مدت حمایت مالی می تواند به برگزاری اردوها،تهیه زمین مناسب و تجهیزات ورزشی پیشرفته تر کمک کند.ما زیر ذره بین حریفان قرار داریم.در درازمدت باید برای تقویت فوتبال پایه برنامه ریزی کرد.استادیوم بهتر ساخت. زمین ورزشی مناسب ساخت.فوتبال آلمان با 96 میلیون یورو برای توسعه فدراسیون فوتبال برای 4 سال آینده برنامه ریزی کرده است.از زمانی که از جام جهانی برگشت با وجود بودجه 136 میلیون یورویی هنوز نگران جام ملت های اروپاست.وقتی دچار مشکل می شوی باید بیشتر سرمایه گذاری کنی نه اینکه کمترش کنی.
انتهای پیام/











تعداد نظرات: ۱ نظر





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن