تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813318473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال پرداخت طلب ساموئل را تکذیب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: استقلال پرداخت طلب ساموئل را تکذیب کرد
پرداخت طلب ساموئل از سوی باشگاه استقلال نادرست و غیر واقعی است.
به گزارش نامه نیوز،سایت باشگاه استقلال علام کرد، حجم بدهی قابل توجهی از دو سال گذشته استقلال بر روی دوش مدیریت فعلی این باشگاه وجود دارد که بخشی از این انبوه بدهی مربوط به بازیکنان خارجی است. رقم بدهی باشگاه استقلال به خارجی های دو سال گذشته اش رقم یک میلیون و دویست هزار دلار است که به دلیل شکایت آن بازیکنان از استقلال به فیفا، مسئولان فعلی درحال رایزنی جهت حل مطالبات یاده شده هستند.

بدهی بازیکنان خارجی استقلال که باید در زمان های خودش پرداخت می شده و نشده درحال حاضر بار سنگینی بر دوش مدیریت باشگاه استقلال است اما مکاتبات و مذاکرات لازم برای حل این بدهی ها در جریان است و به زودی این مطالبات پرداخت می شود، با این همه برخلاف انتشار برخی اخبار نادرست درباره پرداخت طلب ساموئل از سوی باشگاه استقلال، هنوز هیچ پولی به این بازیکن داده نشده است هرچند که مذاکرات با وی و مدیر برنامه هایش جهت حل مسئله در جریان است.



منبع: باشگاه استقلال


۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن