تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803682769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صحبت‌هاي کي‌روش پس از تمرين ملي‌پوشان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: صحبت‌هاي کي‌روش پس از تمرين ملي‌پوشان
کي‌روش سرمربي تيم‌ملي پس از تمرين امروز ملي‌پوشان پاسخگوي سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش "ورزش سه"، گفت‌وگوی کی‌روش که پاسخگوی سوالات زیادی بود با هم مرور می‌ کنیم:

آنالیز کره
به خوبی می‌ دانیم که 4 بازیکن اصلی کره جنوبی در بوندسلیگای آلمان حاضر هستند و 3 بازیکن فیکس آنها در لیگ‌برتر انگلستان حضور پرفروغی دارند. ضمن اینکه تیم اصلی کره جنوبی که شامل این بازیکنان است شرایط تمرینی و بازی بسیار خوبی دارد. ما بازی های این تیم مقابل کاستاریکا و پاراگوئه را آنالیز کرده ایم و مطمئن هستم که مقابل آنها نمایش خوبی خواهیم داشت.

توافق برای در اختیار داشتن تمام نفرات
لیگ ایران در حال جریان است و با توجه به این برهه زمانی و همچنین نفراتی که در لیگ های دیگر به عنوان لژیونر مشغول هستند، شرایطمان در کل خوب است. فقط هاشم بیک‌زاده در حال انجام تمرینات اختصاصی برای رسیدن به شرایط مطلوب است و همچنین مهرداد پولادی که به دلیل مشکلات سربازی قادر به همراهی تیم‌ملی نیست. من خیلی امیدوارم تا بتوانیم طی چند روز آینده به توافقی برسیم تا تمام نفراتی که نیاز داریم را در اختیار داشته باشیم.

محدودیت های خاص
این دیگر غیرقابل کتمان است که مثل همیشه ما محدودیت های خاصی داریم و شرایط و منابع در بهترین شکل در اختیار ما نیست. اما با توجه به همین منابع سعی می‌ کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. شکی نیست کره جنوبی و ژاپن از نظر مالی و امکانات در رده بهترین های آسیا هستند و ما هم در این زمینه تمام تلاش خودمان را می‌ کنیم. به گونه ای که در حال حاضر بازی های خلیج فارس را از تلویزیون می‌ بینیم و اگر منابع کافی داشته باشیم یک روز بعد از بازی با کره جنوبی، یک مربی را به آنجا می‌ فرستیم تا عملکرد حریفانمان را به خوبی آنالیز کنیم.

آنالیز ویدئویی
همانطور که گفتم در حال حاضر تمام تمرکزمان روی بازی با کره جنوبی است و بازی های جام خلیج فارس را از طریق ویدئو آنالیز می‌ کنیم تا مطمئن شویم وضعیت امارات و بقیه رقبایمان چگونه است. خیلی امیدوارم تا بتوانیم روز 19 نوامبر نماینده ای را برای آنالیز حریفان به جام خلیج فارس اعزام کنیم.

بهترین های ایران در اردو هستند
همیشه گفته ام که درهای تیم‌ملی به روی تمام بازیکنان باز است، هر چند که ایمان دارم بهترین بازیکنان و نفرات فوتبال ایران در اردوی تیم‌ملی هستند. نفراتی که به آنها احتیاج داریم و در پست های مختلف به آنها احساس نیاز می‌ کنیم، حالا اگر شما و افراد دیگر نظری دارند به آنها احترام می‌ گذارم. اگر نظر من را بخواهید من می‌ گویم که بهتر از این نفراتی که اردو هستند در فوتبال ایران نداریم بازیکنان حاضر در اردوی تیم‌ملی آنهایی هستند که من به حضورشان احتیاج دارم.

دایی و کریمی و مجیدی را هم دعوت کنم این حرف ها هست
مطمئن باشید حتی اگر تمام نفراتی که شما نام می‌ برید (رحمتی، عقیلی و خلعتبری)نال را به همراه علی دایی، علی کریمی و فرهاد مجیدی به تیم‌ملی دعوت کنم باز هم این حرف ها هست که چرا بازیکنان بهتری دعوت نشده اند و نفرات خوبی در اردوی تیم‌ملی نیستند. این همان داستان قدیمی است که پیرمردی همراه با پسر و الاغش از کنار روستایی عبور می‌ کردند، داستان قدیمی که احتیاج به شرح دوباره آن نیست. حتی اگر 10 بازیکن زیر 21 سال مانند سردار آزمون و علیرضا جهانبخش هم به تیم‌ملی دعوت شوند باز هم داستان دیگری به میان می‌ آید.

به کاری که می‌ کنم ایمان دارم
موضوع اصلی و مهم این است که من به کاری که می‌ کنم و حرفی که می گویم ایمان دارم؛ نمی‌ گویم فقط حق با من است اما به اعتقادی که دارم عمل می‌ کنم. موضوعی که هیچ کس نمی‌ تواند به آن شک داشته باشد این است که من مستقل عمل می‌ کنم و با هیچ کس دوستی خاصی ندارم و علیه هیچ کس هم جبهه فکری نخواهم داشت.

از حضور جوان ها در اردو خرسندم
خیلی خوشحال و خرسندم که نفراتی مثل آزمون، جهانبخش و غفوری و پورعلی‌گنجی در کنار جوانان دیگر در اردوی تیم‌ملی هستند. ضمن اینکه آنچه که بیش از هر چیزی در حال حاضر حائز اهمیت است بازی ما مقابل کره جنوبی است که روز سه شنبه انجام می‌ شود. بازی ای که باید از آن بهترین بهره را ببریم.

پیراهن شماره 12
یک پیراهن ویژه را برای هواداران فوتبال ایران کنار گذاشتم و آن پیراهن شماره 12 است. ما به همه فوتبالدوستان ایران نیاز داریم تا ورزشگاه یکصدهزارنفری را پر کرده و طبقه اول و دوم استادیوم را به اشغال خود درآورده و یکصدا تیم کشورشان را تشویق کنند. هیچ لزومی ندارد که ما بر سر تمام مسائل با یکدیگر توافق داشته باشیم. امکان هم ندارد که چنین اتفاقی رخ دهد اما در مساله حمایت از تیم‌ملی همه باید با هم توافق داشته باشیم. هرگز نمی‌ شود  از این مساله فرار کرد.

به تیم‌ملی صدمه می‌ زند
بعد از بازی های جام‌جهانی اصرار و تاکید ویژه ای داشتم که بازیکنان و هواداران فوتبال ایران این استحقاق را دارند تا تمام حمایت های لازم از آنها انجام شود اما متاسفانه احساس می‌ کنم و می‌ بینم افرادی وجود دارند که تنها قصد آنها صدمه زدن به تیم‌ملی و پایین آوردن شأن و جایگاه تیم‌ملی است. هواداران فوتبال ایران شک نکنند که تمام هدف بازیکنان، مربیان، کارکنان و مقامات فدراسیون فوتبال ایران ارائه عملکردی خوب و فوق العاده است تا باعث ایجاد غرور آنها شود.



1393/08/23 14:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن