تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820762043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موسوی: فدراسیون جهانی برای ایران قانون تعین نکند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدافع تیم ملی والیبال ایران با حضور در غرفه پانا / موسوی: فدراسیون جهانی برای ایران قانون تعین نکند خبرگزاری پانا: مدافع تیم ملی والیبال ایران : از دست دادن میزبانی ها به ضرر ایران است.بهتر است مسئولان جهانی مسائل مختلف را با هم قاطی نکنند.
۱۳۹۳ جمعه ۲۳ آبان ساعت 14:26



 سید محمد موسوی مدافع ارزشمند تیم ملی والیبال کشورمان با حضور در غرفه پانا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در خصوص پاداش های بلوکه شده ملی پوشان از سوی فدراسیون جهانی والیبال به دلیل عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی بازی ها گفت:  هنوز هم پاداش ها بلوکه است و ما پولی دریافت نکردیم . نمی دانم فدراسیون چه راهکارایی برای گرفتن پاداش ها از FIVBدر نظر دارد . وی در مورد پس گرفتن میزبانی بازی های قهرمانی نوجوانان جهان از ایران، اظهار داشت: قطعا زمانی که یک کشور میزبان رقابت های جهانی می شود توسعه والیبال در آن کشور بهتر و سریع تر رخ می دهد. در ایران نوجوانانی هستند که می توانند به سالن بیایند و بازی ها را از نزدیک تماشا کنند .این حضور باعث شود که به والیبال گرایش پبدا کنند. همین مسئله باعث توسعه والیبال می شود.پس گرفتن میزبانی مسابقات به ضرر ایران است.امیدوارم  مسئولان فدراسیون جهانی مسائل را با هم قاطی نکنند.بهانه آنها برای گرفتن میزبانی از ایران عدم حضور بانوان در ورزشگاه ها است. آنها نمی توانند برای ما قانون تعیین کنند ولی خیلی خوب است که خانم ها در سالن حضور داشته باشند. موسوی با مناسب دانستن جو ورزشگاه ها تاکید کرد: انرژی بسیار زیادی از طرف خانم ها به رشته والیبال می رسد.فکر می کنم 70 درصد طرفداران والیبال بانوان هستند که واقعا حیف است اجازه حضور در سالن را نداشته باشند.مادر و خواهرانم خیلی دوست دارند که به استادیوم بیایند اما چندین سال است که نمی توانند.خانواده بقیه بچه ها هم همین طور.آنها با توجه به دوری شان از ما به دلیل اردوها و مسابقات دوست دارند به سالن بیایند که حداقل در آنجا ما را ببینند اما همیشه بازی هایمان را از تلویزیون تماشا می کنند.خانواده بازیکنان سالهای گذشته به سالن می امدند که این برای ما بسیار انرژی بخش بود.  وی در پاسخ به این سوال که آیا پیکان می تواند در لیگ برتر امسال قهرمانی را از متین ورامین پس بگیرد گفت: ان شالله که پیکان نتیجه خوبی بگیرد.امسال تیم های خیلی خوبی در لیگ هستند .شروع مسابقات ما با دو تیم تعاونی گنبد و شهرداری زاهدان بود.هفته آینده بازی مهم و سختی مقابل میزان خراسان داریم.فکر می کنم این بازی تعیین کننده قهرمان این فصل باشد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن