تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان: قهرمان شویم جایزه خوبی به کی‌روش می‌دهیم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کفاشیان: قهرمان شویم جایزه خوبی به کی‌روش می‌دهیم
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: بازی ایران و کره جنوبی یک بازی فراتر از بازی دوستانه است.
کد خبر: ۴۴۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶ - 14 November 2014


به گزارش خبرگزاری فارس‌،علی کفاشیان در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: تمرینات تیم ملی خوب برگزار می‌شود و من هم آمدم تا هم تمرینات را ببینم و هم صحبتی با کی‌روش و نکونام داشته باشم تا اگر مواردی است در بازی با کره مطرح شود.

وی ادامه داد: شرایط بازیکنان ما خوب است اما تیم کره‌جنوبی با انگیزه بالایی به این بازی می‌آید چرا که می‌خواهد دو باختش به ما را جبران کند و به نظرم این بازی رقابتی فراتر از بازی دوستانه است.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره برنامه‌های تیم ملی تصریح کرد: بعد از این بازی هم تیم ملی در فرصتی از پش تعیین شده به اردوی آفریقا می‌رود و سپس باید در استرالیا در جام ملت‌ها حاضر شود.

وی درباره وضعیت تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا گفت:‌جام ملت‌ها امسال قوی‌تر از سال‌های پیش است چرا که همه تیم‌ها می‌خواهند خودشان را نشان دهند و از همان روز اول و بازی با قطر،‌امارات و بحرین همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد و فکر می‌کنم بازیکنان آنها علیرغم انگیزه‌ای که برای بازی با ما دارند اما بازیکنان ما خودشان را به خوبی نشان می‌دهند.

کفاشیان در ادامه در باره اینکه چه هدفی در جام ملت‌های آسیا دنبال می‌کند، تصریح کرد: ما برای بهترین مقام وارد این مسابقات می‌شویم چرا که سال‌هاست در جام ملت‌ها نتیجه نگرفته‌ایم و نتیجه‌گیری برای فوتبال ما لازم است اما باید جایگاه خودمان را هم در مرحله بعدی جام جهانی در نظر بگیریم و کار جدی را از حالا شروع کنیم.

وی درباره اینکه کی‌روش پله‌پله کارها را پیش می‌برد اما کفاشیان از حالا درباره مقدمات جام جهانی صحبت می‌کند،‌گفت: ما باید از رتبه خودمان که اول آسیا هستیم دفاع کنیم و اگر در جام ملت‌ها نتیجه خوبی نگیریم این رتبه هم لطمه می‌خورد و باعث می‌شود که در مقدماتی جام جهانی کارمان سخت شود اما بچه‌های ما مرد روزهای سخت هستند و در جام ملت‌های آسیا خودشان را نشان می‌دهند.

کفاشیان با بیان اینکه جایزه خوبی برای کی‌روش در نظر گرفته، تصریح کرد:‌ حوایز خوبی در صورت قهرمانی ایران در نظر گرفته‌ایم که این نشان می‌دهد که اهمیت این بازی‌ها برای ما زیاد است و اگر قهرمان شویم جایزه خوبی به کی‌روش می‌دهیم و کی‌روش هم خودش و تیم را برای ادامه کار بهتر نشان می‌دهد.

وی در مورد اینکه وزیر ورزش اعلام کرده یک فدراسیون به صورت مجزا کار خود را انجام می‌دهد، اظهار داشت: من با خود وزیر هم صحبت کردم و مسئله‌اش به اینگونه نبوده است. قطعا در فدراسیون ما مجمع نظارت دارد و می‌تواند هر تصمیم بگیرد و ما هم طبیعتا باید به آن احترام بگذاریم. به وزارت ورزش هم به عنوان بالاترین مرجع احترام می‌گذاریم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود خبرنگاران به جام ملت‌های آسیا اعزام نخواهند شد، تاکید کرد: ما نمی‌توانیم هزینه‌ای مربوط به آنها را پرداخت کنیم. با کمیته رسانه‌ای هم جلسه داشتیم و به دکتر احمدی هم گفتیم اگر می‌توانند کمکی کنند. در حال حاضر توانایی پرداخت هزینه نداریم مگر اینکه در آینده فرجی شود.

 

کفاشیان در مورد برگزاری انتخاب هیأت فوتبال تهران گفت:‌ ما برخی استان‌ها از جمله سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی را در پیش داریم اما در مورد تهران باید بگویم هر موقع با مدیرکل اداره ورزشی استان تهران تفاهم کردیم و او خیالش راحت شد که هر کسی شانس پیروزی در انتخابات را دارد ما این مسئله را اجرا خواهیم کرد. نظر مدیرکل اداره ورزشی استان تهران نسبت به رئیس هیأت فوتبال کنونی مناسب نیست و می‌ترسد رای بیاورد.

 

وی افزود:‌ من حتی حاضرم رای خودم را با مدیرکل اداره ورزش هماهنگ کنم و به او بدهم اما  نظر ما  این است که انتخابات انجام شود و همه به این مسئله احترام بگذاریم و خوب نیست بر اساس سلیقه شخصی عمل کنیم.

 

کفاشیان در مورد اینکه اختلاف او با مدیرکل اداره ورزش استان تهران باعث شده انتخاب هیأت فوتبال به تاخیر بیفتند، گفت:‌ما اختلافی نداریم. نظر اداره کل ورزش استان تهران بر این است که افرادی از بیرون بیایند ما هم این امر را باز گذاشته‌ایم که هر کسی آمادگی دارد در انتخابات حاضر شود ما آمادگی برگزاری انتخابات را داریم و همین فردا می‌توانیم آن را برگزار کنیم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه تیم ملی با بازی‌های کمی عازم جام ملت‌های آسیا خواهد شد، تاکید کرد: با توجه به اینکه سایر کشورها درگیر مسابقات داخلی خودشان هستند نمی‌توانیم تا زمان جام ملت‌ها بازی‌های بیشتری برگزار کنیم. همچنین برخی کشورها هم پول زیادی برای بازی با ما دریافت می‌کنند که ما این مسئله را صلاح نمی‌دانیم که به آنها پول بدهیم و بازی برگزار شود. امکانات ما همین است.

 

وی در مورد اینکه بهتر نیست یک اسپانسر این پول را پرداخت کند،‌گفت:ما اسپانسر در این زمینه پیدا نمی‌کنیم.

 

کفاشیان در مورد اینکه دادکان اعلام کرده آمادگی ریاست فدراسیون فوتبال را دارد، یادآور شد: ما از این موضوع استقبال می‌کنیم. در زمانی که دادکان رئیس فدراسیون فوتبال بوده و من رئیس مجمع بودم از عملکرد او بسیار راضی بودم. او بسیار عملکرد خوبی داشت ما هم حاضریم او بیاید و به فوتبال خدمت کند.

 

وی در مورد زمان برگزاری جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: سعی می‌کنیم هفته آینده و پیش از بازی با کره جنوبی این جلسه را برگزار کنیم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد سرمربی تیم ملی امیدو وضعیت کرانچار گفت: من نمی‌دانم که او امروز می‌رسد یا نه ولی قرار است این مسئله قطعی شود که چه زمانی خواهد رسید. اولویت اول ما کرانچار است که کاشانی با او صحبت می‌کند و اگر توافق و تفاهم صورت نگرفت گزینه‌های بعدی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

کفاشیان در مورد اینکه چه کشورهایی در جام ملت‌ها برای ما اهمیت بیشتری دارند و برگزاری رقابت‌های جام خلیج فارس گفت: کشورهای حوزه خلیج فارس هر ساله یا هر دو سال یک بار این مسابقات را برگزار می‌کند. ما هم بازی‌های آنها را نگاه می‌کنیم و نگرانی بابت کشورهای همسایه نداریم. در گذشته با آنها بازی‌های مختلفی داشتیم و یا در آینده خواهیم داشت. همه تیم‌ها خوب هستندو می‌آیند که عرض اندام کنند. هر بازی برای ما حکم فینال دارد و تلاش می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم.



















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن