تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798744939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هندبال، بسکتبال و فوتبال آمریکایی در تمرین امروز تیم ملی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هندبال، بسکتبال و فوتبال آمریکایی در تمرین امروز تیم ملی
تمرینات امروز تیم ملی فوتبال با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲ - 14 November 2014


به گزارش خبرگزاری فارس، ششمین روز از تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در جریان اردوی تیم ملی برای دیدار با کره جنوبی از ساعت 10:30 امروز با حضور تمامی بازیکنان دعوت شده به جز سردار آزمون در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد. گفته می‌شود آزمون به دلیل مشکلات شخصی در تمرینات امروز حاضر نشده است.

* بازیکنان یکی یکی از ساعت 10:15 وارد زمین شده و به دلخواه و به صورت آزاد خود را گرم کردند.

* هاشم بیک‌زاده بازیکن مصدوم تیم ملی که این روزها دوران نقاهت را می‌گذارد از همان ابتدا از جمع ملی‌پوشان جدا شده و باز هم به طور جداگانه زیر نظر دکتر و بدنساز تیم ملی به تمرین پرداخت.

* از ساعت 10:30 ملی‌پوشان به دو تیم قرمز و سفید تقسیم شده و در یک فضای بسیار کوچک بین دو دروازه بزرگ ابتدا دست‌رشته بازی کردند که در همین حین زیر نظر بدنساز برای گرم کردن بدن‌های خود به کارهای کششی و نرمشی مشغول شدند.

* در این تمرین که بیشتر خنده و شادی بر فضای آن جریان داشت بازیکنان تیم ملی ورزش‌های شبیه هندبال و بسکتبال را تمرین کردند که این تمرینات با توپ‌های کوچک و بزرگ انجام شد.

* در یک بخش از این تمرین که با کری شدید بازیکنان همراه بود بازیکنان تیم ملی به شکل بازیکنان آمریکایی به روی هم ریخته که در نهایت کی‌روش مجبور شد وساطت کرده و آنها را از روی هم بلند کند. جالب اینکه در این بخش کاور پژمان منتظری نیز پاره شد و یکی از ملی‌پوشان نیز به شوخی از بازیکنان خواست که این نوع تمرین برره‌ای به پایان برسد.

* این قسمت از تمرین زیر نظر دستیاران کی‌روش به جز علی کریمی که نظاره‌گر آن بود برگزار شد و در یک قسمت از آن بازیکنان با دنبال کردن یکدیگر استارت‌های کوتاه و بلند را تمرین کردند.

*‌از ساعت 11:20 تمرینات تیم ملی وارد فاز تازه‌ای شد و بازیکنان پس از یک استراحت کوتاه به دو تیم سبز و مشکی تقسیم شده که تیم مشکی را تیم اصلی جام جهانی تشکیل می‌داد. در این بخش تأکید کی‌روش بیشتر بر روی ضربات ایستگاهی بود و به این نحو که بازیکنان از جمله دژاگه، حاج صفی، تیموریان، گردانی و رفیعی توپ‌ها را از نقاط مختلف زمین سانتر می‌کردند و تیم مشکی به عنوان تیم حمله کننده و تیم سبز به عنوان تیم مدافع وارد عمل شد و در صورتی که توپ توسط مدافع دروازه‌بان‌ها دفع می‌شد جبهه دوم هجومی وارد عمل شده و موقعیت تازه‌ای برای گلزنی توسط آنها ایجاد می‌شد. در این تمرین دروازه‌بان‌ها به صورت چرخشی در درون دروازه قرار می‌گرفتند و در یک صحنه کی‌روش که نظارت ویژه‌ای بر روی این بخش از تمرین داشت و بارها آن را قطع کرد تا نحوه استقرار صحیح بازیکنان را به آنها گوشزد کند، در یک صحنه به شدت عصبانی شد و بر سر بازیکنان فریاد زد.

* محسن فروزان که گفته می‌شد دچار مصدومیت شده و وضعیتش نامشخص است امروز بدون هیچ مشکلی پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. حدود 50 تماشاگر تمرین امروز ملی‌پوشان را از نزدیک تماشا کردند.

* از ساعت 11:30 علی کفاشیان با لباس ورزشی به کمپ تیم‌های ملی آمد و پس از مصاحبه در جمع خبرنگاران برای گفت‌وگو با کی‌روش و بازیکنان به زمین کمپ رفت.

* در مجموع تمرینات امروز به دو بخش تقسیم شد که بخش اول بیشتر بازیکنان در حین گرم کردن به شوخی و خنده پرداختند و در بخش دوم تمرینات سانتر از جناحین از نقاط مختلف زمین انجام شد.

* تیموریان، انصاری فرد، نکونام، حاج صفی و دژاگه بازیکنانی بودند که بعد از پایان تمرین زیر نظر کی‌روش به تمرین ضربه ایستگاهی پرداختند.

* تمرین امروز ملی‌پوشان ساعت  ۱۲:۱۵ به پایان رسید و قرار است از ساعت 10:30 صبح فردا تیم ملی فوتبال ایران تمرینات خود را در زمین شماره 1 آزادی پیگیری کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن