تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805649680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاشاني:‌ امشب يا فردا با کرانچار مذاکره مي‌کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کاشاني:‌ امشب يا فردا با کرانچار مذاکره مي‌کنيم
مدير تيم ملي اميد فوتبال ايران گفت: امشب يا فردا براي حضور زلاتکو کرانچار در تيم ملي اميد وارد مذاکره مي‌شويم.

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حبیب کاشانی در مورد وضعیت تیم ملی امید در اردوی قطر گفت:‌ خدا را شکر شرایط خوب است بازیکنان ما تا به اینجا سه جلسه تمرین کردند و امروز نیز یک دیدار دوستانه با الاهلی قطر برگزار می‌کنیم که مجتبی جباری و سیدجلال حسینی عضو این تیم هستند. البته حسینی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان در این دیدار حضور ندارد.

وی افزود: مجتبی جباری به ما لطف داشت و در این چند روز همراه تیم ملی است او علی‌رغم گرفتاری‌های که دارد به طور تمام و کمال کنار تیم حضار شده و کمک شایانی به ما کرده است خوشبختانه تمامی بازیکنان به اردو ملحق شده‌اند و 24 بازیکن در این سفر حاضر هستند به غیر از احمد عبدالله زاده که مشکل کارت پایان خدمت داشت تمامی بازیکنان به اردو آمدند.

مدیر تیم ملی امید در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنان ما صبح‌ها در جلسه تئوری و عصر‌ها در جلسه تمرینی حاضر می‌شوند البته عصر امروز بازی دوستانه دارند. طبق گفته جباری تیم الاهلی در رتبه پنجم ششم قطر است و از میلان ماچالا مربی صاحب نام دنیای فوتبال بهره می‌برد. امیدواریم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم همچنین روز سه‌شنبه هفته آینده یک دیدار دوستانه با تیم ملی امید قطر برگزار می‌کنیم.

کاشانی در رابطه با اینکه برای اولین بار تیم ملی امید با تمامی نفرات خود در یک اردو حاضر شد، عنوان کرد: همیشه اعلام کرده‌ام باید نگاه ملی به تیم المپیک داشته باشیم. جا دارد از فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده نیروی دریایی، دوستان حاضر در اداره گذرنامه و حوزه نظام‌وظیفه کمال تشکر را داشته باشم آنها نهایت همکاری را با ما انجام دادند و امیدوارم این همکاری‌ها مستمر باشد. امیدوارم حاصل و نتیجه این نگاه عمیق منتهی به حضور ما در المپیک شود در این اردو کمال همکاری انجام شد و امیدواریم تمرینات خوبی برگزار شود.

وی در پاسخ به این سؤال که کرانچار چه زمانی در اردوی قطر حاضر می‌شود، تصریح کرد: هنوز کرانچار را ندیده‌ام قرار بود او ساعت 23:45 شب گذشته از بوداپست به دوحه بیاید تا به این لحظه او را ندیده‌ام اما طبق قول ما قرار است او امروز در ورزشگاه حاضر شود و عملکرد تیم ملی امید را ملاحظه کند. امشب یا فردا صبح با این مربی مذاکره می‌کنیم و اگر شرایط همکاری فراهم شد او به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب می‌شود.

کاشانی در پاسخ به این سؤال که منصور قنبرزاده اعلام کرده انتصاب و عزل مربیان باید با مصوبه هیئت رئیسه انجام شود و در این رابطه برکناری نلو وینگادا دارای ابهام است، گفت: از کار اداری این موضوع مطلع نیستم ما جلسه‌آی برای برگزاری عملکرد تیم ملی امید برگزار کردیم که وینگادا برای دفاع در آن جلسه حاضر شدند علی کفاشیان و هادی ایت‌اللهی در جلسه ما حضور داشتند که این دوستان از اعضای خبره در امور فدراسیون هستند قطع ارتباط با وینگادا از سوی فدراسیون اعلام شده و باید این سؤال را از آقای کفاشیان پرسید.

وی در پایان گفت: امیدوارم همه اهالی فوتبال از تیم ملی امید حمایت کنند تا این تیم با آرامش و شرایط بهتری آماده حضور در مسابقات شوند در حال حاضر اولویت اول ما انتخاب سرمربی تیم ملی امید است محمد خاکپور کنار تیم حضور دارد و کادر فنی قدیم تیم هم امور مربوط به تمرین را برعهده دارد تمام هم و غم ما موفقیت تیم ملی امید است و امیدواریم که با یک تفکر قوی و حمایت همه جانبه تلاشی که انجام می‌دهیم منجر به حضور تیم ملی امید در رقابت‌های المپیک 2016 برزیل شود.



1393/08/23 12:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن