تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818969614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری ملاقات مردمی فرماندار شهرستان رباط کریم در شهرک اشکانیه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری ملاقات مردمی فرماندار شهرستان رباط کریم در شهرک اشکانیه خبرگزاری پانا: ملاقات مردمی بیژن سلیمان پور فرماندار رباط کریم در شهرک اشکانیه رباط کریم برگزار شد .
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان ساعت 20:19



به گزارش خبرگزاری پانا، در این ملاقات مردمی که در سالن اجتماعات مرکز علمی کاربردی سماپران شد ، معاون برنامه ریزی فرماندار ، فرمانده انتظامی شهرستان و روسای ادارات گاز ، برق ، بهزیستی ، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، آموزش و پرورش و تاکسیرانی و معاونان شهرداری رباط کریم ، فرماندار را همراهی کردند . سلیمان پور در این ملاقات مردمی که چهارساعت به طول انجامید ، پس از شنیدن مشکلات مطرح شده از سوی مردم و اهالی این شهرک ، به بررسی مطالبات مردم پرداخت . وی همچنین در دیدار چهره به چهره با 25نفر از شهروندان ، دستور رسیدگی به خواسته های آنان را صادر نمود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن