تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819224443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قوچان نژاد: بايد بهترين عملکرد را از خود به جاي بگذاريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۲۳ب.ظ)
قوچان نژاد: بايد بهترين عملکرد را از خود به جاي بگذاريم بايکن تيم ملي فوتبال ايران درخصوص شرايط تيم ملي گفت: اميدوارم بتوانيم تمرينات خوبي را انجام داده و بازي خوبي را مقابل کره جنوبي داشته باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا قوچان‌نژاد، بازيکن تيم ملي فوتبال درخصوص ديدار با کره جنوبي گفت: ما دو بار آنها را برديم اما؛ اين موضوع اصلا مهم نيست و به تاريخ پيوسته است. هفته بعد بازي جديدي داريم. ما مي‌خواهيم خودمان را براي جام ملت‌ها آماده کنيم و اين مسابقه نشان مي‌دهد که کجا هستيم.
مهاجم تيم ملي فوتبال در مورد کم بودن بازي‌هاي تدارکاتي براي جام ملت‌ها عنوان کرد: همان طور که مي‌دانيد ما قبل از جام جهاني مسابقات تدارکاتي کمي داشتيم اما؛ رفتيم و نتيجه خوبي گرفتيم. دوست داريم بيشتر بازي کنيم اما شرايط همين است و نبايد زياد با اين موضوع زياد فکر کنيم.
وي عنوان کرد: من خودم شخصا زياد به تيم‌هاي کره، ژاپن و استراليا فکر نمي‌کنم البته صحبت‌هاي کي‌روش درست است. ما بايد بيشتر به کيفيت تيم خودمان نگاه کنيم. بايد خوب تمرين و همکاري کنيم تا نتايج قابل قبولي بگيريم.
قوچان‌نژاد درخصوص اينکه گل حساسي را در مقدماتي جام جهاني و کره جنوبي زده است و آيا اين موضوع باز تکرار خواهد شد، گفت:‌ من در هر بازي دوست دارم گل بزنم و در اين بازي هم همين طور. اما مهم رضا قوچان‌نژاد نيست؛ بلکه تيم ملي در اولويت قرار دارد. من هم اگر آمدم فقط براي کمک به تيم ملي است. اميدوارم بتوانم وظايفم را به خوبي انجام دهم.
وي در پاسخ به اين سؤال که آيا براي جام ملت‌هاي آسيا تيم ملي تغيير تاکتيکي مي‌دهد يا خير،‌گفت: اين سؤال را بايد از کي‌روش بپرسيد. به نظر من جام ملت‌ها با جام جهاني فرق دارد وقتي به جام جهاني رفتيم هيچ تيمي شناخت آنچناني از ايران نداشت اما الان شرايط فرق کرده است. ما فقط بايد کار خودمان را انجام دهيم و برنامه‌هاي کادر فني را پياده کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن