تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815293720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود پيكرهاي ۷۵ شهيد تازه تفحص شده به اهواز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۵۸ب.ظ)
ورود پيكرهاي ۷۵ شهيد تازه تفحص شده به اهواز پيكرهاي ۷۵ شهيد تازه تفحص شده كه در عمليات والفجر ۸، خيبر و تک هاي دشمن در سال‌هاي ۶۵ و ۶۶ به درجه رفيع شهادت نائل آمدند، بامداد امروز وارد اهواز شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مسوول تفحص شهداي ايران در عراق افزود: پيكر اين شهدا در هفدهمين مرحله تفحص برون مرزي كميته جستجوي مفقودين ستاد كل نيروهاي مسلح در مناطق عملياتي فاو، مجنون، العماره و زوبيدات خاك عراق تفحص شده است.
سرهنگ عشقي افزود: اين لاله‌هاي خونين درعمليات والفجر هشت، خيبر و تك‌هاي دشمن در سال‌هاي ۶۵ و ۶۶ به درجه رفيع شهادت نائل آمدند و از يگان‌هاي ۲۱ امام رضا (ع)، هشت نجف اشرف، نوزده فجر، ۳۱ عاشورا و ۲۱ حمزه نيروي زميني ارتش بودند.
وي گفت: مراسم وداع با اين شهدا امروز در معراج شهيد محمودوند اهواز برگزار مي‌شود و ديشب هم اين مراسم در آبادان، خرمشهر و شادگان برگزار شد.
مسوول تفحص شهداي ايران در عراق گفت: پيكر اين شهدا تا شنبه در اهواز خواهند ماند و سپس براي انجام آزمايشات DNA به تهران منتقل مي‌شود.
پيكرهاي ۷۵ شهيد تازه تفحص شده دفاع مقدس ديروز با استقبال مسؤولان كشوري و لشكري، خانواده شهدا و مردم خوزستان از مرز شلمچه وارد كشور شد.
مراسم تشييع و وداع با پيكرهاي ۶۰ شهيد گمنام در شهرستان هاي آبادان و خرمشهر برگزار شد.
برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي، نواخته شدن سنج و دمام توسط گروهي از جوانان آباداني، برپايي پرچم‌هاي عزاداري در طول مسير و گلباران تابوت شهدا از جمله برنامه‌هاي مردم در استقبال از اين شهدا بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن