تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819814685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری مسابقه كتابخوانی˝ سفر سرخ˝ در شهرستان ملارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری مسابقه كتابخوانی˝ سفر سرخ˝ در شهرستان ملارد خبرگزاری پانا: به همت كارشناسی فرهنگی هنری ملارد، همزمان با هفته كتاب و كتابخوانی، مسابقه كتابخوانی˝ سفر سرخ˝ در مدارس شهرستان ملارد برگزار می شود.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان ساعت 12:15



به گزارش خبرگزاری پانا: رضا حضرتقلی، كارشناس مسئول فرهنگی هنری آموزش و پرورش شهرستان ملارد، گسترش فرهنگ كتابخوانی را از اهداف برگزاری این مسابقه عنوان كرد و گفت: كتاب سفر سرخ، ترجمه ای نو از مقتل الحسین است كه با توجه به همزمانی ایام محرم و هفته كتاب و كتابخوانی، به عنوان منبع مسابقه كتابخوانی انتخاب شده است.
وی ادامه داد: مسابقه كتابخوانی، سفر سرخ در دو بخش دانش آموزی و فرهنگیان برگزار می شود كه در بخش دانش آموزی، سوالات از 200 صفحه اول كتاب و در بخش فرهنگیان از كل كتاب خواهد بود.
حضرتقلی، آشنایی دانش آموزان و فرهنگیان با وقایع كربلا و سیره امام حسین(ع) را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه كتابخوانی دانست و گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی می‌تواند تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ كتابخوانی و مطالعه داشته باشد.
وی مسابقه كتابخوانی در بخش دانش آموزان را دو مرحله ای اعلام كرد و گفت: مرحله اول، بصورت آموزشگاهی و در تاریخ 27 آبان برگزار می شود و نفرات اول هر آموزشگاه به مرحله دوم راه پیدا خواهند كرد و در مرحله منطقه ای در آزمون متمركز و حضوری شركت خواهند كرد.
وی اضافه كرد: بخش فرهنگیان، بصورت متمركز منطقه ای در روز پنجشنبه 29 آبان ماه برگزار خواهد شد و دانش آموزان و فرهنگیان علاقمند به حضور در این مسابقه می توانند با مراجعه به كارشناسی فرهنگی هنری، كتاب سفر سرخ را دریافت و در این مسابقه شركت نمایند.
گفتنی است، به نفرات برتر دو بخش دانش آموزی و فرهنگیان هدایا و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن