تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813077451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد بهاي طلا در بازارهاي جهاني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۴۴ق.ظ)
گزارش موج از بازار فلزات گرانبها؛ رشد بهاي طلا در بازارهاي جهاني بهاي طلا در بازارهاي جهاني امروز (چهارشنبه) با رشد 10 دلاري به کانال يکهزار و 160 دلار بازگشت.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، بهاي طلا در بازارهاي جهاني امروز (چهارشنبه) با افزايش 1.2 درصدي بار ديگر به کانال يکهزار و 160 دلار در هر اونس رسيد. بهاي اين فلز ارزشمند روز گذشته با کاهش 20 دلاري روبرو شده بود.
بر اساس اين گزارش، شاخص ارزش دلار امروز به بالاترين سطح خود در 4 سال اخير رسيده است و اين مسئله مانع رشد بيشتر بهاي طلا شده است.
ميزان ذخاير طلاي صندوق اس پي دي آر نيز روز گذشته بار ديگر با کاهش روبرو شد تا به پايين ترين سطح خود در 6 سال اخير برسد.
به اعتقاد کارشناسان اقتصادي افزايش ارزش دلار و بهبود اوضاع اقتصادي آمريکا بيشترين تاثير را بر روند قيمت طلا در کوتاه مدت خواهد داشت.
قيمت طلا که روز جمعه پس از انتشار گزارش وزارت کار آمريکا با افزايش چشمگيري روبرو شده بود و به مرز يکهزار و 180 دلار رسيد بار ديگر روند نزولي را در پيش گرفته است.
به اعتقاد تحليلگران، قيمت طلا در روزهاي آينده بيشتر تحت تاثير انتشار آمارهاي اقتصادي چين و منطقه يورو قرار خواهد داشت.
همچنين تحليلگران بر اين باورند که سطح حمايتي قيمت طلا نيز در شرايط کنوني يکهزار و 150 دلار است و اگر اين سطح شکسته شود قيمت طلا بار ديگر به کمتر از يکهزار و 131 دلار خواهد رسيد.
به نظر مي رسد انتشار آمارهاي اقتصادي منطقه يورو و چين در روزهاي آينده مهمترين عامل موثر بر تحولات قيمت طلا خواهد بود و تقويم اقتصادي آمريکا در هفته جاري چندان فعال نخواهد بود.
قيمت اين فلز زرد از اواخر سال 2013 ميلادي تاکنون توانسته است در برابر فشارهاي ناشي از کاهش محرک پولي فدرال رزرو ايستادگي کند و به کمتر از يک هزار و 200 دلار نيز نرسيده است.
بهاي اونس طلا در بازارهاي جهاني در آخرين معاملات امروز به يک هزار و 165 دلار رسيد. قيمت طلا روز گذشته نيز با رشد 1.2 درصدي روبرو شده بود.
هر اونس نقره در معاملات امروز به قيمت 15 دلار و 60 سنت در بازارهاي جهاني داد و ستد شد.
قيمت پلاتين نيز به يک هزار و 201 دلار در هر اونس رسيد.
هر اونس پالاديوم نيز در بازارهاي جهاني به قيمت 770 دلار خريد و فروش شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن