تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819484302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومین جشنواره زمستانی سرعین برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سومین جشنواره زمستانی سرعین برگزار می شود اردبیل - ایرنا - فرماندار سرعین از برگزاری جشنواره زمستانی سرعین در بهمن ماه خبر داد.


عاطف ناصری روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی سومین جشنواره زمستانی سرعین افزود:این جشنواره پارسال با صرف چهار میلیارد ریال و با اجرای برنامه های ویژه هنری با هدف معرفی و جذب گردشگر در فصل زمستان برگزار شد.
وی گفت: در سال جاری با تشکیل ستاد دایمی جشنواره زمستانی سرعین بیشتر مشکلات موجود در این زمینه مرتفع می شود.
به گزارش ایرنا ، داود نجفیان مدیرعامل آب منطقه ای اردبیل نیز در این جلسه گفت: جشنواره زمستانی سرعین باید در راستای معرفی آبگرم های معدنی استان باشد.
وی افزود: ایجاد موزه آب در شهر سرعین در مرحله مطالعاتی قرار دارد و امیدواریم به زودی این طرح اجرایی شود.
کریم حاجی زاده مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز گفت: جشنواره زمستانی سرعین یک برند ملی برای استان است.
وی افزود: برای جذب گردشگر برای فصل غیرپیک گردشگری استان باید از منابع طبیعی و بکر منطقه به ویژه در حوزه ورزش و رشته های برفی بیشتر استفاده کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل هم گفت: جشنواره زمستانی سرعین می تواند با محوریت ورزش های زمستانی اجرا شود.
ایوب بهتاج از آمادگی کامل برای اجرای مسابقات کشوری در سرعین در ایام گردشگری خبر داد و اظهار امیدواری کرد با میزبانی شایسته و بازگشایی راه پیست اسکی آلوارس قهرمانان ملی کشور و همچنین در استان را میزبانی نماییم.
شهر توریستی سرعین با آب و هوای مطلوب ، ده ها دهنه آب گرم و سرد معدنی و پیست اسکی آلوارس یکی از 10 منطقه گردشگرپذیر کشور است.
سرعین در 25 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
7116/594/530


21/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن