تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820262394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت و بهینه سازی برق بخش ناغان با اجرای 12 پروژه برق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تقویت و بهینه سازی برق بخش ناغان با اجرای 12 پروژه برق خبرگزاری پانا: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت : با اجرای 12 پروژه ، برق بخش ناغان در شهرستان کیار بهینه سازی و تقویت شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان ساعت 09:33



به گزارش خبرگزاری پانا،مهندس سید روزبه هاشمی افزود: اصلاح 700 مورد روشنایی معابر ،شناسایی و تعویض 70 مورد کنتور معیوب و دستکاری شده ،رفع حریم 13 مورد از تجاوز به حریم خطوط برق متقاضیان ،صدور 70 اخطاریه مبنی بر تجاوز حریم خطوط،طرح نظارت بر نحوه مصرف مشترکین دیماندی،جمع آوری 60 مورد انشعابات غیر مجاز در مسیر رودخانه ها جهت مصارف شیلات را از جمله پروژه های انجام شده جهت بهینه سازی و تقویت برق ناغان عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: به منظور سهولت دسترسی ارباب رجوع به متصدیان شعبه برق، ایجاد نظم و آراستگی در محیط کار و تامین فضای باز و دلپذیر محیط اداری ساختمان اداری و مسکونی شعبه برق ناغان بازسازی و همچنین فضای سبز اداری و اجرای سیستم آبیاری نوین جهت کاهش هزینه های 70 درصدی آب مصرفی در این شعبه انجام شد.
هاشمی افزود: برق روستاهای گاو توت،ناغان،دوپلان،جوزستان،دره بید،دم آب، حیدرآباد با تنظیم بار و احداث 5 فاصله شبکه اصلاح و تقویت شد.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اضافه کرد: به منظور تقویت شبکه های برق بروی فیدر 6 و 1 در ناغان و با توجه به اینکه فیدر 6 ناغان در شهرستان کیار بیشترین مشترکین برق را دارد و فیدر یک ناغان نیزقسمتی از حوزه شهرستان بروجن را تغذیه می کند با بازدید های به عمل آمده و اصلاحات صورت گرفته از جمله شاخه بری ،اصلاح آرایش شبکه و تعویض مقره ها از خاموشیهای بدون برنامه کاسته شده و این شبکه ها بازسازی شدند.
مهندس هاشمی ابراز داشت: به منظور پاسداشت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا با همکاری خانواده های آنها برق موردنیاز گلزار شهدا شهر ناغان تامین شد.
بخش ناغان در شهرستان کیار با 16500 نفرجمعیت در 100کیلومتری شهرستان شهرکرد قرار دارد و به 5000 مشترک با 35 روستا در این بخش در بخش های خانگی ، کشاورزی ،تجاری و  صنعتی خدمات رسانی می کند.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن