تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819489888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شروع به کار دوره مجازي ICT در مرکز علمي-کاربردي مخابرات گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۳ (۲۰:۹ب.ظ)
شروع به کار دوره مجازي ICT در مرکز علمي-کاربردي مخابرات گلستان کارگزاراني که در اين دوره ثبت نام نمايند و همچنين دانشجويان ICT روستايي در اخذ پروانه پيشخوان دولت در اولويت قرار گيرند.
به گزارش خبرگزاري موج، با شروع بکار دوره الکترونيکي کارداني فني فناوري اطلاعات و ارتباطات روستايي جلسه کارگروه ICT روستايي و پيشخوان دولت استان تشکيل شد.
اين دوره که براي اولين بار در کشور در مرکز علمي-کاربردي مخابرات استان گلستان داير شده است دانشجوياني از استان هاي چهارمحال بختياري، اصفهان، مازندران، کرمانشاه، بوشهر و سيستان بلوچستان از مهرماه به صورت غير حضوري مشغول تحصيل مي باشند.
در اين جلسه که مهندس سيد مهدي حسيني، مدير عامل مخابرات استان گلستان، مهندس علي بيگلي، مدير کل فناوري اطلاعات و امنيت استانداري و مهندس صفدري، مدير کل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان، مديران کل پست و پست بانک حضور داشتند، فعاليت ها و اقدامات انجام شده در زمينه اخذ مجوز اين دوره به عنوان اولين دوره آموزش الکترونيکي حين کار در دانشگاه جامع علمي کاربردي کشور تشريح شد.
همچنين مهندس سيد مهدي حسيني ضمن تشريح ظرفيت هاي شرکت مخابرات استان گلستان در مراکز جامع فناوري اطلاعات روستايي روستاهاي قرن آباد و ليوان در ارائه آموزش هاي الکترونيکي مشاغل دانش بنيان و آموزش الکترونيکي دوره هاي ضمن خدمت کارکنان دولت اعلام آمادگي کردند.
وي حمايت از برگزاري و توسعه اين دوره ها در سطوح کارگروهاي استاني و ملي را خواستار شد.
در ادامه اين جلسه مهندس علي بيگلي و مهندس علي صفدري حمايت کارگروه را از اجراي دوره هاي توسعه آموزش دانش بنيان و رويکردهاي مدنظر را اعلام و بر آن تأکيد کردند.
عقد تفاهمنامه با پست بانک جهت ارائه تسهيلات بانکي و همکاري در بازنگري و تدوين سرفصل دوره هاي جديد از ديگر مصوبات اين جلسه بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن