تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819553575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش صد درصدي ارزش دلاري کالاهاي صادراتي از طريق بازارچه کيله سردشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۲۸ب.ظ)
افزايش صد درصدي ارزش دلاري کالاهاي صادراتي از طريق بازارچه کيله سردشت رئيس گمرک سردشت از افزايش 630 درصدي ارزش دلاري کالاهاي صادراتي از طريق بازارچه کيله سردشت در طول هفت ماه نخست سال جاري نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي قنبرزاده امروز اظهار داشت: در هفت ماه امسال 309 تن کالا از طريق گمرک سردشت به خارج از کشور صادر شده است.
وي به ارزش دلاري کالاهاي صادراتي در اين مدت اشاره کرد و افزود: در اين مدت ارزش دلاري کالاهاي صادراتي معادل 371 هزار و 684 دلار بوده است.
قنبرزاده به آمار صادرات کالا در مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود: در طول هفت ماه سال گذشته 90 هزار و 537 تن کالا به ارزش 33 ميليون و 797 هزار دلار از طريق گمرک سردشت به خارج از کشور صادر شده بود.
رئيس گمرک سردشت به ارزش دلاري هر تن کالاي صادراتي در اين مدت اشاره کرد و افزود: ارزش دلاري هر تن کالاي صادراتي از طريق گمرک سردشت در اين مدت يک هزار و 203 دلار بوده است.
وي همچنين به عملکرد بازارچه کيله سردشت در اين مدت اشاره کرد و افزود: در اين مدت 47 هزار و 753 تن کالا به ارزش 14 ميليون و 232 هزار دلار کالا از طريق اين بازارچه به خارج از کشور صادر شده است.
قنبرزاده به مقايسه آمار صادرات کالا از طريق اين بازارچه در طول هفت ماه امسال اشاره کرد و افزود: در طول هفت ماه سال گذشته يک هزار و 533 تن کالا به ارزش يک ميليون و 949 هزار دلار از طريق بازارچه کيله سردشت به خارج از کشور صادر شده بود.
رئيس گمرک سردشت بر اين اساس به درصد تغييرات ميزان صادرات کالا از طريق اين بازارچه در طول هفت ماه امسال در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود: بر اين اساس ميزان کالاهاي صادراتي از بازارچه کيله سردشت به لحاظ وزني 3 هزار و 15 درصد و به لحاظ ارزش دلاري 630 درصد افزايش يافته است.
قنبرزاده ارزش دلاري هر تن کالاي صادراتي از طريق اين بازارچه را در اين مدت 298 دلار اعلام کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن