تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819249113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نورمحمدي: جاي کريمي در اين دربي خالي است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نورمحمدي: جاي کريمي در اين دربي خالي است
رضا نورمحمدي مدافع پرسپوليس که يکي از چهره هاي باتجربه اين تيم در بازي هاي دربي محسوب مي‌شود، در مورد تقابل سرخپوشان با استقلال در هفته پانزدهم حرف هاي جالبي را مطرح مي‌ کند.

نورمحمدی در گفت‌وگو با "ورزش سه"، ابتدا در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس گفت: شکر خدا پرسپولیس شرایط خوبی دارد فقط خیلی متاسف شدیم که در بازی قبلی 2 امتیاز حساس را در آستانه دربی از دست دادیم. البته تعداد مصدومان و محرومان ما زیاد بود که خوشبختانه حالا همگی آنها رسیده اند و مشکلی از این بابت نداریم.

نورمحمدی در مورد اینکه چند دربی را تجربه کرده افزود: من به غیر فصل گذشته که با صلاحدید آقای دایی بازی نکردم، در تمام سال هایی که در پرسپولیس بودم در دربی حضور داشتم. به هر حال این یک بازی است که فقط و فقط پیروزی در آن به روحیه بازیکنان و مربیان هر تیم بستگی دارد و هر تیمی که از نظر روحی روانی و آمادگی بدنی شرایط بهتری داشته باشد قطعا می‌ تواند نتیجه را از آن خود کند.

مدافع پرسپولیس در واکنش به این سوال که چه شناختی از مهاجمان استقلال دارد، گفت: بارها مقابل آرش برهانی بازی کرده ام ضمن اینکه محمد قاضی یک فصل در تیم ما بوده و به خوبی با حرکات او آشنایی داریم. البته این قضیه دو طرفه است و بازیکنان حریف نیز به خوبی از بازیکنان پرسپولیس شناخت دارند. از این رو من فکر می‌ کنم همانطور که گفتم با توجه به شناخت خوبی که دو تیم از هم دارند، شرایط در بازی تعیین کننده است.

نورمحمدی در پاسخ به این پرسش که جای چه کسی در دربی 79 خالی است، بیان کرد: اگر از من می‌پرسید من می‌ گویم که جای علی کریمی واقعا در این مسابقه خالی است. چرا که او از نظر روحی روانی برای کل تیم وزنه فوق العاده ای محسوب می‌ شود و می‌ توانست از نظر فنی هم کمک شایانی به تیم بکند.

نورمحمدی در پایان گفت: باید به این مساله اشاره کنم که طبق آمار ارائه شده از سوی رسانه ها حمید درخشان طی چند ساله گذشته هیچ گاه مقابل استقلال شکست نخورده است و همین مساله ما را از نظر شرایط روحی در وضعیت خوبی قرار داده است. مطمئن باشید شرایط خوبی داریم و برای خوشحالی هواداران پرسپولیس که روز یکشنبه به ورزشگاه می‌آیند همه چیزمان را می‌ گذاریم تا بازی را ببریم.


عليرضا نورمحمديعلي کريمي (دستيار)تيم ملي ايرانپرسپوليس تهران



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/20 13:20  تعداد بازدید: 2,682





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن