تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819600428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هوي ليائو با شکست رکورد دنيا قهرمان جهان شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۳۰ب.ظ)
هوي ليائو با شکست رکورد دنيا قهرمان جهان شد جابر بهروزي با ايستادن در مکان هشتم رقابت هاي جهاني قزاقستان، 55 امتياز تيمي و 16 امتياز کسب سهميه المپيک براي تيم ملي کشورمان به دست آورد.
به گزارش خبرگزاري موج، رقابتهاي دسته 69 کيلوگرم، با قهرماني هوي ليائو به پايان رسيد تا چيني ها هم طعم کسب مدال طلا را در مسابقات جهاني قزاقستان بچشند. اما آنچه براي کادر فني تيم ملي اهميت داشت، کسب عنوان هشتمي جابر بهروزي با وجود رقابت در گروه B اين وزن بود.
جابر بهروزي در حرکت يکضرب هفتم شد
جابر بهروزي وزنه بردار دسته 69 کيلوگرم کشورمان که صبح امروز با مهار وزنه هاي 142 کيلوگرم در يکضرب و 176 کيلوگرم در دوضرب، با حدنصاب مجموع 318 کيلوگرم در صدر جدول گروه B قرار گرفت، با اتمام رقابتهاي گروه A، بالاار از پنج وزنه بردار اين گروه، در مکان هشتم جهان ايستاد.
در رقابتهاي يکضرب گروه A دسته 69 کيلوگرم، هوي ليائو از چين با مهار وزنه 166 کيلوگرم، ضمن کسب مدال طلا، پس از 14 سال رکورد يکضرب دنيا را به ميزان يک کيلوگرم افزايش داد. پس از اين وزنه بردار چيني، اولگ چن از روسيه با حدنصاب 154 کيلوگرم به مدال نقره رسيد و محمد محمود از مصر نيز با حدنصاب 152 کيلوگرم سوم شد. بعد از اين سه وزنه بردار، ميونگ هيوک کيم از کره شمالي، اي کيتوت آريانا از اندونزي و آلبرت ليندر از قزاقستان به ترتيب با رکوردهاي 152، 145 و 145 کيلوگرم در رده هاي چهارم تا ششم ايستادند و جابر بهروزي که در وزنه 142 کيلوگرمي را بالاي سر برده بود، مکان هفتم حرکت يکضرب دسته 69 کيلوگرم را به دست آورد.
در دوضرب نيز برتري با قهرمان چيني بود. هوي ليائو اين بار در همان اولين حرکت، با مهار وزنه 185 کيلوگرم، مدال طلاي دوضرب و مجموع را به دست آورد. او در ادامه با انتخاب وزنه 193 کيلويي، به رکورد مجموع دسته 69 کيلوگرم نيز حمله کرد و با مهار آن، با حدنصاب مجموع 359 کيلوگرم، توانست رکورد جهان را که در اختيار خودش قرار داشت، به ميزان يک کيلوگرم افزايش دهد.
در پايان رقابت هاي اين دسته محمد محمود از مصر با رکورد مجموع 334 کيلوگرم و اختلاف وزن نسبت به ميونگ هيوک کيم از کره شمالي، روي سکوي نايب قهرماني ايستاد و جابر بهروزي هم که به رکورد مجموع 318 رسيده بود، همچون حرکت دوضرب، در مجموع نيز در جايگاه هشتم ايستاد.
* مدال آوران دسته 69 کيلوگرم رقابت هاي جهاني قزاقستان

رده بندي مجموع
1- هوي ليائو (چين): يکضرب 166، دوضرب 193، مجموع 359 کيلوگرم - مدال طلا
2- محمد محمود (مصر): يکضرب 152، دوضرب 182، مجموع 334 کيلوگرم - مدال نقره
3- ميونگ هيوک کيم (چين): يکضرب 152، دوضرب 182، مجموع 334 کيلوگرم - مدال برنز

رده بندي يکضرب
1- هوي ليائو (چين): 166 کيلوگرم - مدال طلا
2- اولگ چين (روسيه): 154 کيلوگرم – مدال نقره
3- محمد محمود (مصر): 152 کيلوگرم – مدال برنز

رده بندي دوضرب
1- هوي ليائو (چين): 193 کيلوگرم - مدال طلا
2- محمد محمود (مصر): 182 کيلوگرم – مدال نقره
3- ميونگ هيوک کيم (چين): 182 کيلوگرم – مدال برنز













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن