تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803692463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی: نباید همه چیز 6 ماه تعطیل باشد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: "رئیس بعدی فدراسیون باید اول سالم باشد بعد فنی"
هاشمی: نباید همه چیز 6 ماه تعطیل باشد
سرمربی تیم بسکتبال مهرام با اشاره به گذراندن 10 روز تمرینات پیش فصل می گوید: باید 11 ماه از سال فعال باشیم. چاره ی این کار هم برنامه ی جام حذفی یا پیش فصل برای باشگاه ها است.
مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام در مورد رضایت از تیمی که برای فصل جدید بسته است و برنامه ی آماده سازی تیمش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از تیم که راضی هستم چون به هر حال تمام این نفرات انتخاب خودم بوده اند اما در مجموع تنها 10 روز تمرین کرده ایم، در حالی که باید حداقل شرایط پیش فصل را داشتیم تا بازیکنان با اعتماد به نفس و آمادگی جسمانی بهتری به مسابقات می آمدند.

4/5 تیم داریم

سرمربی مهرام تاکید می کند: امسال 9 تیم که نه در حقیقت چهار و نیم تیم داریم در حالی که باید تفکر خوبی پشت لیگ باشد. باید یازده ماه از سال فعال باشیم نه اینکه اواخر اردیبهشت 20 بازیکن به تیم ملی بروند و بقیه غیرفعال باشند. بخشی از این مشکل به باشگاه ها برمی گردد و بخش دیگر هم به فدراسیون که باید برنامه ای برای زمان تعطیلی بریزد.

هاشمی چه پیشنهادی برای تعطیلات طولانی دارد؟ وی می گوید: زمانی که بازی نیست، می توانیم جام حذفی برگزار کنیم یا اینکه باشگاه ها زودتر فعال شده و بازی های پیش فصل انجام دهیم. 

باید از اول لیگ 2 خارجی بیاوریم

طولانی شدن لیگ با برگزاری دو بخش ملی و حرفه ای هم مورد نظر سرمربی مهرام نیست و اعتقاد دارد که باید تنها یک لیگ با حضور 2 بازیکن خارجی از ابتدای مسابقات و اضافه شدن یک خارجی در مرحله ی نهایی برگزار شود که در نهایت باعث رشد بازیکنان ایرانی می شود.

وی می گوید: وقتی لیگ ملی تمام می شود، انگیزه ی بازیکنانی که اول یا دوم شده اند چطور برمی گردد؟ 10 روز بعد از اتمام لیگ اول مسابقات حرفه ای شروع می شود در حالی که بازیکنان خارجی هم اکثرا در آن زمان بی کیفیت هستند. ضمن اینکه باید دو بازیکن اصلی تیم را برای جذب خارجی در آن زمان کنار بگذاریم و هماهنگی هم به سختی ایجاد شود. آیا تمام این مسائل برای برگزاری لیگ فعلی واکاوی شده است؟

مشحون 12 سال برای بسکتبال زحمت کشید

ثبت نام انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال از امروز آغاز می شود. سرمربی مهرام در مورد شرایطی که باید رئیس بعدی فدراسیون داشته باشد، توضیح می دهد: ابتدا باید از تمام زحمات مشحون تشکر کنیم. وی در 12 سال گذشته زحمت زیادی برای بسکتبال ایران کشیده است و نباید تنها نیمه خالی را دید. اما از طرف دیگر هم در این چند سال روند خوبی در بسکتبال نداشته ایم و امیدوارام مسئولی که می آید فردی سالم باشد.

هاشمی با بیان اینکه تمام صحبت ها را از روی اعتقاد قلبی می گوید، اضافه کرد: مسئول سالم می تواند فنی شود اما مسئول فنی غیر سالم نمی تواند، سالم شود. باید کسی به فدراسیون بیاید که به خاطر سلامت او، پشت سرش قسم بخورند. رفتار او در سال های حضور در بسکتبال احترام آمیز بوده باشد و جامعه ی بسکتبال خاطره ی بدی از فرد مورد نظر نداشته باشند. ضمن اینکه در کنار تمام اینها مدیریت کرده و فنی باشد. 

احترام به بسکتبال برگردد

وی گفت:  فاکتورهایی که از رئیس جدید انتظار می رود این است که بسکتبال را دگرگون کند. ما دیگر اسپانسری در لیگ ندارم در حالی که باید با اسپانسرهای بیشتر، بازیکنان پخش شوند، بازیکنان خارجی خوبی وارد لیگ شوند. به بحث پایه توجه زیادی شود چون در نسل های آخر خود دچار مشکلات بزرگی بوده ایم که باید به آن توجه شود. اهمیت بسکتبال هم به این رشته بازگردد. این حداقل انتظار ما است و از کسانی که وارد عرصه می شوند، انتظار داشتن این خصوصیات را داریم.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن