تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820290053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان سناريوي تعقيب و گريز نفس گير، براي دستگيري زورگيران موتورسوار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۳ (۹:۲۵ق.ظ)
پايان سناريوي تعقيب و گريز نفس گير، براي دستگيري زورگيران موتورسوار سرهنگ ناصري نژاد،از دستگيري 2 زورگير موتورسوار هنگام زورگيري از يک شهروند در فلکه دوم تهرانپارس خبر داد و گفت: اين متهمان با ديدن پليس از محل گريختند اما در تعقيب و گريزي نفس گير و طولاني بازداشت شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ عليرضا ناصري نژاد، رييس کلانتري 126 تهرانپارس، ضمن اشاره به خبر فوق گفت: اين متهمان در حال زورگيري از شهروند بودند که با رسيدن خودروي گشت انتظامي از محل گريختند اما پس از تعقيب و گريزي نفس گير بازداشت شدند.
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت: روز گذشته ماموران گشت اين کلانتري در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور، در حال گشتزني در محدوده فلکه دوم تهرانپارس بودند که متوجه وقوع يک درگيري ميان 2 مرد شده و براي بررسي موضوع به سوي آنها رفتند.
وي ادامه داد: زماني که ماموران به آنها نزديک شدند يکي از طرفين درگيري بلافاصله از محل گريخته و پس از سوار شدن بر ترک يک موتورسوار که کمي آن سو تر ايستاده بود، سعي کردند از محل بگريزند که تحت تعقيب ماموران قرار گرفتند.
سرهنگ ناصري نژاد عنوان داشت: اين تعقيب گريز در خيابان هاي محدوده مذکور ادامه داشت تا هم متهمان و هم ماموران به محدوده بلوار پروين رسيدند و از آنجا که احتمال مي رفت اين موتورسواران فراري در ميانه راه تصادف کنند و يا موجب تصادف ديگران شوند، ماموران اقدام به شليک تير هوايي کردند که در نتيجه متهمان با ترس از تيراندازي متوقف شده و خود را تسليم پليس کردند.
کلانتر 126 اضافه کرد: متهمان بازداشت شده و در بازرسي بدني از آنها كه س و ي نام داشتند 2 قبضه سلاح سرد و تعدادي اموال مسروقه شامل تلفن همراه، وجوه نقد و کيف پول کشف و شد که در ادامه به کلانتري منتقل شدند.
سرهنگ ناصري نژاد اظهار داشت: متهمان در کلانتري تحت بازجويي قرار گرفتند که طي آن به جرم خود مبني بر زورگيري و تهديد با سلاح سرد اعتراف کرده و اقرار کردند که با توجه به بيکاري و اعتياد به مواد مخدر اقدام به سرقت و زورگيري از شهروندان مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن