تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803176085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه نویی: فوتبالمان آنقدر که حاشیه دارد، متن ندارد/ برنامه ریزی و استفاده از اهل فن را سرلوحه قراردهیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
قلعه نویی: فوتبالمان آنقدر که حاشیه دارد، متن ندارد/ برنامه ریزی و استفاده از اهل فن را سرلوحه قراردهیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تا زمانی که قلم‌ها و گفتارمان خدایی و برای ایران عزیز نباشد حاشیه‌ها زیاد خواهد شد.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نویی در خصوص اینکه چرا فوتبال درگیر حواشی شده است گفت: اگر بخواهیم جامعه ورزش پیشرفت کند باید برنامه‌ای هدفمند در نظر بگیریم و در این برنامه تمامی هدف‌ها مشخص شده باشد همان طور که نظاره گر  هستیم در کشور ما، ورزش برنامه ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: چندین سال پیش 500-600 میلیون تومان آن زمان که مبلغ قابل توجهی بود را برای طرح جامعه ورزش دادند که در حال حاضر این طرح در بایگانی خاک می‌خورد پس نتیجه می‌گیریم که در ورزش قانون وجود ندارد.

وی در ادامه اظهار داشت: روزهایی که من نیز وارد عرصه فوتبال شدم بر علیه من حرف‌هایی زده شد مثل این که قلعه نویی کار بلد نیست و هزار حرف دیگر.

همان طور که قبلا گفتم زمین‌های فوتبال و زیرساخت‌های ما به درد فوتبال نمی‌خورد و به خاطر همین صحبت‌های من، هزار نفر دست به قلم شدند و بر علیه من حاشیه درست کردند.

قلعه نویی در ادامه بیان داشت: فوتبال ما آنقدری که حاشیه دارد، متن ندارد و علت این موضوع نبود برنامه ریزی مناسب و هدفدار است. به طور مثال کاپلو در جام جهانی با تیم ملی انگلیس نتوانست نتایج قابل قبولی را رقم بزند ولی رئیس فدراسیون انگلیس در صحبت‌هایش گفت که ما او را با باخت‌هایش حفظ خواهیم کرد و وی را از دست نمی‌دهیم.

وی در ادامه عنوان کرد: در فوتبال چیزی به نام برنامه وجود دارد و به همین خاطر فوتبالمان پیشرفت نمی‌کند ولی اگر بخواهیم که در فوتبالمان پیشرفت داشته باشیم باید به این نکات بیشتر توجه کنیم.
اولین نکته که خیلی در فوتبال باید به آن اهمیت داده شود بحث بخل و حسادت است چراکه این موضوع جامعه ورزش ما را به نابودی و فنا کشانده و بقیه هم به جای اینکه در فوتبال کمک حال هم باشند بیشتر به این فکر هستند که یکدیگر را به پایین بکشانند.

وی در ادامه اظهار داشت: در اکثر مواقع نظاره گر هستیم که اگر تیمی پیروز شود می‌گوید کار تکنیکی انجام دادیم و اگر ببازد هزار دلیل برای باخت خودشان می‌آورند. دومین ساله که باید در نظر بگیریم داشتن برنامه در فوتبال است که نبود این مسأله باعث بوجود آمدن مشکلاتی در فوتبال شده است.
بازی تیم‌های امید استقلال و پرسپولیس را که نگاه می‌کردم برای برنامه مناسب نداشتن در فوتبالمان تاسف زیادی خوردم و زمانی که تیم‌های امید عربستان را می‌بینم که با برنامه خاصی بازی‌هایشان را دنبال می‌کنند و همانند تیم‌های بزرگسالشان پخش مستقیم دارند به حال آنها غبطه می‌خورم.

قلعه نویی در ادامه تصریح کرد: صحبت‌های دادکان خیلی مورد پسند من قرار گرفت که وی خواستار تعطیل شدن چند ساله فوتبال شده بود و به نظر من خوب است که یک یا دو سال از ورزش فوتبال به دور باشیم و فدراسیون را از نو بسازیم و همچنین فرهنگ سازی را در فوتبالمان مدنظر قرار دهیم تا بتوانیم پیشرفت داشته باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر تمام افراد حد و حدود خودشان را در فوتبال ندانند باعث به چالش کشیدن این ورزش می‌شود. بهتر است به بازیکنی که 300 میلیون قرارداد با باشگاه خودش بسته و یکباره مبلغ قرارداد آن 900 میلیون می‌شود.

یاد داد که با رفتار خوب و بازی خوب برای مردم ارزش قائل باشند چرا که این طرفداران با یک برد تیم محبوبشان، یک هفته خوشحالی می‌کنند و این مسائل از آسیب‌های جامعه جلوگیری می‌کند تا اهل فن و برنامه ریزی نباشد و تا قلم‌هایمان خدایی و رفتار و گفتار من که سرمربی استقلال هستم برای خدا و ایران عزیز نباشد یقینا حاشیه‌ها زیاد خواهد شد.

انتهای‌پیام/






تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن