تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798622016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور رضا زاده‌ در کنفدراسیون آسیا باعث افتخار شد/ نگاه دنیا به سلیمی و وزنه برداری ماست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: توکلی‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
حضور رضا زاده‌ در کنفدراسیون آسیا باعث افتخار شد/ نگاه دنیا به سلیمی و وزنه برداری ماست
کارشناس وزنه برداری در خصوص اینکه روسای آسیایی از رضا زاده در خواست کرده‌اند که در انتخابات کنفدراسیون آسیایی شرکت کند گفت:این اتفاق‌ خوبی است که در بخش جهانی در وزنه برداری‌ در حال وقوع است.
 

حسین توکلی‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران‌ اظهار داشت: من از این موضوع اطلاع دقیقی‌ ندارم ولی اگر این چنین بود اتفاق خوشایندی‌ در عرصه وزنه برداری کشورمان خواهد افتاد.
 
وی افزود: قطب‌های خوب و مناسبی در وزنه برداری وجود دارد، مهم این است که ما بتوانیم از ایران هم نماینده‌ای داشته باشیم تا بتواند در کرسی کنفدراسیون آسیایی بنشیند و برای کشورمان افتخار آفرین باشند.
 
توکلی در ادامه در خصوص ارزیابی‌اش از تیم ملی وزنه برداری بیان کرد: مسابقات جهانی در حالی برگزار می‌شود که ما وزنه برداران خوبی مثل نصیر شلان و مولایی را در اختیار نداریم و در نهایت این باعث از دست دادن امتیاز زیادی از تیم ملی می‌شود.
 
وی ادامه داد: البته باید بگویم که بهرام زاده و کیاقدمی‌ که در وزن 105 کیلو گرم برای مسابقات حضور پیدا کرده‌اند تجربه مسابقات را دارند ولی رکورد‌شان بالا نیست، فقط می‌توانند رکورد نرمال‌ را بزنند و رتبه بیاورند ولی به نظرم نمی‌توان برای کسب مدال روی آنها حساب کرد زیرا آنها تجربه کافی برای مسابقات جهانی را ندارند.
 
کارشناس وزنه برداری تصریح کرد: کسب سهمیه المپیک در این مسابقات برای تیم ما ضروری است و وزنه برداران باید با آمادگی و روحیه مناسب روی تخته روند تا بتوانند وزنه را بالای سر ببرند، در این مسابقات کسب امتیاز اهمیت زیادی دارد و از مجموع هشت نفری که شرکت می‌کنند 6 نفر باید امتیاز لازم را کسب کنند تا سهمیه المپیک رو را بتوانند از آن خود کنند.
 
توکلی در ارتباط با اینکه آیا سبک وزن‌ها می‌توانند این بارنتیجه بگیرند و کسب مدال کنند، افزود: در مسابقات جهانی با این حجم زیاد وزنه برداری بعید می‌دانم که سبک وزن‌ها بتوانند کسب مدال کنند زیرا از کشورهای دیگر اغلب سبک وزن‌ها حضور می‌یابند و در این زمینه مهارت بیشتری دارند.
 
وی در خصوص حریفان وزنه برداران کشورمان اذعان داشت: در این مسابقات وزنه‌ها تقریباً مشخص است و در اوزان مختلف وضعیت از پیش تعیین شده است، در بعضی از اوزان حریف قدرتر از وزنه برداران ما حضور پیدا می‌کند. به طور مثال فرانسه یک وزنه بردار خوب و قدر دارد ولی بعضی از کشورها مثل روسیه و بلغارستان و حتی خود کشور قزاقستان وزنه برداران به نام و مطرحی دارد و حریفان با قدرت بدنی بالا در مسابقات حضور پیدا می‌کنند و این کار وزنه برداران ما را سخت می‌کند.
 
توکلی در خصوص شرایط تیم گفت: با اینکه ما با تیمی ناقص در مسابقات جهانی حضور پیدا کردیم ولی نباید دست روی دست گذاشت، وزنه برداران ما باید تمام تلاش خود را انجام دهند و بتوانند امتیاز لازم را به دست آورند.

کارشناس وزنه برداری همچنین بیان کرد: دو قهرمان خوب دنیا در تیم ملی حضور دارند، رستمی و سلیمی انسجام تیمی و شرایط ایده‌آلی دارند و می‌توانند خود را در همین مقام قهرمانی نگه دارند. تمام نگاه‌های مردم دنیا روی سلیمی است تا ببیند این رکورددار یک ضرب دنیا و قهرمان ملی کشورمان چگونه وزنه را با موفقیت بالای سر می‌برد.
 
توکلی در پایان خاطر نشان کرد: نگاه مردم دنیا روی وزنه برداری ما است و من امیدوارم که مسئولین این رشته بتوانند وزنه برداران خوبی به دنیا معرفی کنند تا بتوانند با وزنه‌های خوبی که بالای سر می‌برند، دردنیا حرف اول را بزنند.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن