تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799175591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره عکس یادگاران خورشید در خراسان جنوبی برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جشنواره عکس یادگاران خورشید در خراسان جنوبی برگزار می‌شود خبرگزاری پانا: جشنواره عکس «یادگاران خورشید» با محوریت امامزادگان و بقاع‌ متبرکه در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۹ آبان ساعت 10:56



به گزارش خبرگزاری  پانا  به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف استان، مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری جشنواره عکس «یادگاران خورشید» در استان گفت: هر عکاس برای شرکت در این جشنواره می‌تواند ۱۰ عکس را به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره‌کل یا ادارات اوقاف شهرستان‌ها تا ۱۷ آذرماه تحویل دهد.
 امید واحدی‌فر با بیان اینکه این مسابقه در راستای چشم‌انداز قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه انجام می‌شود، افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای لزوم تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و نیز آشنایی مردم مؤمن خراسان جنوبی با امامزادگان و بقاع متبرکه، مسابقه عکاسی «یادگاران خورشید» طراحی و به اجرا می آید.

 
وی با اشاره به نحوه اجرای این مسابقه، اظهار کرد: مسابقه عکاسی یادگاران خورشید در قالب موضوعات تصویری بدیع و هنرمندانه از بقاع امامزادگان مناطق مختلف استان، فرهنگ و خرده‌فرهنگ‌های شکل گرفته در حاشیه امامزادگان، تصویر خانواده ایرانی در پاسداشت از مقام شامخ ائمه(علیهم السلام) و فرزندان آنها، محرم در بقاع متبرکه استان، فرهنگ و سنت اطعام و نذورات در بقاع، ارائه تصویری اثرگذار از حضور کودکان در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

 
واحدی‌فر با اشاره به اینکه علاوه بر ساکنان استان، افراد و مسافرانی که در این استان حضور پیدا می‌کنند نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، عنوان کرد: هر عکاس می‌تواند 10 عکس را به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره‌کل یا ادارات اوقاف شهرستان‌ها تا 17 آذرماه تحویل دهد.


مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف خراسان جنوبی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره در هفته وقف در شهرستان بیرجند برگزار می‌شود، یادآور شد: هنرمندان می‌توانند برای پاسخگویی به هرگونه سوال درباره جشنواره در ساعت اداری با شماره تلفن 32421558 روابط عمومی اداره‌کل اوقاف تماس بگیرند.

 
وی درخصوص قوانین شرکت در این جشنواره گفت: شرکت در این جشنواره برای تمامی عکاسان استان اعم از آماتور و حرفه‌ای، آزاد است، دبیرخانه جشنواره مایل است پذیرای تجربه‌های اخیر عکاسان باشد، بنابراین در مرحله انتخاب و داوری، آثار تازه‌ای که پیش‌تر در دیگر نمایشگاه‌ها و سوگواره‌ها دیده نشده در اولویت است.
 

واحدی‌فر ادامه داد: عنوان‌گذاری مجموعه‌های ارسالی و شرح مختصری از موضوع، موقعیت مکانی و زمانی مجموعه، در فرم ثبت نام ضروری است، آثار ارسالیِ رنگی و یا مونوکروم، فقط به صورت دیجیتال با فرمت jpeg ، با اندازه فایل 45*30 و رزولوشن 300 dpi مورد پذیرش است.


وی با اشاره به اینکه حجم هر یک از آثار ارسالی نباید از 4 mb تجاوز کند و در صورت امکان فولدر آثار  به صورت فشرده (zip) به نام عکاس ارسال شود، بیان کرد: ویرایش نور، رنگ و کراپ تصاویر به نحوی که به سندیت عکس خدشه وارد نکند قابل قبول است، ارسال اثر توسط عکاس به منزله مالکیت اثر و اصالت آن تلقی می‌شود و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر بر‌عهده جشنواره نیست.

 
مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف خراسان جنوبی یادآور شد: به آثاری که پس از مهلت مقرر به دبیرخانه ارسال شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد و دبیرخانه مجاز است عکس‌های پذیرفته شده را برای مصارف فرهنگی با ذکر نام عکاس استفاده کند.

 
واحدی‌فر تصریح کرد: شرکت در این مسابقه به منزله قبول قوانین فراخوان است و برای تمامی شرکت‌کنندگان در جشنواره گواهی شرکت صادر خواهد شد.

 
وی درباره جوایز جشنواره در بخش اصلی گفت: به مقام اول تندیس جشنواره، لوح تقدیر و 4 میلیون ریال به مقام دوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 3 میلیون ریال و به مقام سوم نیز تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون ریال اهدا می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف خراسان جنوبی ادامه داد: به دو نفر شایسته تقدیر نیز مبلغ 1.5 میلیون ریال داده می‌شود.

 
یادآور می‌شود، آدرس دبیرخانه در بیرجند، خیابان معلم، تقاطع معلم و خیام، اداره‌کل اوقاف استان به کد پستی 9717844741 است.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن