تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819359426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخصيص 75 درصدي اعتبارهاي عمراني ايلام در سال جاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۳ (۹:۵۲ق.ظ)
معاون استاندار خبر داد: تخصيص 75 درصدي اعتبارهاي عمراني ايلام در سال جاري معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار ايلام از تخصيص 75 درصدي اعتبارهاي عمراني استان در سال جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حشمت اله عسگري اظهار کرد: امسال در بحث تخصيص اعتبارهاي عمراني خوشبختانه در مقايسه با چهار پنج سال گذشته رشد بي نظيري داشته ايم.
وي ادامه داد: از ابتداي سال جاري تاکنون 75 درصد اعتبارهاي عمراني تخصيص داده شده و همچنين از محل تبصره 10 و 12 سفر رييس جمهوري نيز اعتبارات به طور کامل و 100 درصدي جذب شده اند.
وي افزود: همچنين از محل 22 قانون بودجه نيز 700 ميليارد ريال اعتبار براي استان در نظر گرفته شده بود که به طور 100 درصدي جذب شد.
معاون برنامه ريزي استاندار ايلام اضافه کرد: همچنين از محل ديگر رديف هاي بودجه اي از جمله سفر رييس جمهوري و بودجه هاي ابلاغي نيز اعتبارهاي مناسبي تاکنون جذب شده است.
عسگري گفت: اکنون همه طرح هاي عمراني داراي پيمانکار در ايلام در حال فعاليت و اجراست و کمتر پروژه اي در استان با مشکل اعتبار مواجه است.
وي اظهار کرد: ايلام امسال از لحاظ وضعيت اجراي طرح هاي عمراني با تدبير دولت وضع مناسبي دارد و با توجه به وضعيت درآمدي استان اميدواريم که بخش قابل توجهي از اعتبارهاي عمراني از محل مازاد درآمدها به سرانجام رسد.
معاون استاندار ايلام ابراز اميدواري کرد که با آغاز طرح هاي جديد و حضور سرمايه گذاران در استان، ايلام جهش قابل توجهي از حيث ايجاد اشتغال و توليد در کشور داشته باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن