تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803998202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعالی مدیریت مدرسه بر مبنای طراحی برنامه عملیاتی سالانه آموزشگاه ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان: تعالی مدیریت مدرسه بر مبنای طراحی برنامه عملیاتی سالانه آموزشگاه ها خبرگزاربی پانا: معاون آموزش متوسطه اداره کل گفت: در حقیقت برنامه تعالی مدیریت مدرسه بر مبنای طراحی برنامه عملیاتی سالانه آموزشگاه ها پیش بینی شده است به نحوی که بتواند همه فعالیت ها و اقدامات آموزشگاه ها را پوشش دهد .
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۹ آبان ساعت 00:14



به گزارش خبرگزاری پانا:حاجیلری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: با تکیه بر سند تحول در آموزش و پرورش که نگاهی مبتنی بر تعالی مدیریت آموزشگاهی دارد که این موضوع یکی از برنامه های چهارگانه کیفیت بخشی به آموزش و پرورش در سطح وزارت پیش بینی و طراحی شده است.
وی افزود: در حقیقت برنامه تعالی مدیریت مدرسه بر مبنای طراحی برنامه عملیاتی سالانه آموزشگاه ها پیش بینی شده است به نحوی که بتواند همه فعالیت ها و اقدامات آموزشگاه ها را پوشش دهد .
حاجیلری در ادامه گفت: برنامه تعالی آموزشگاه به دنبال احیای شورای برنامه ریزی مدرسه می باشدتا با درگیر نمودن همه ارکان مدرسه بتواند به درستی وضعیت موجود آموزشگاه را تبیین نموده و افق ها و چشم اندازهای مناسب از طریق این شورا پیش بینی شده است و در عین حال استراتژی و راه بردهای اساسی برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده را ترسیم نموده است.
وی ادامه داد:در حقیقت برنامه تعالی آموزشگاه با هدف ایجاد فرهنگ سرآمدی که مبتنی است بر پیشرفت و دانش جدید باید بتواند تغییر روش های قدیمی بر مبنای دانش جدید را ایجاد کند روش های جدید را تکرار نماید تا به یک رفتار سازمانی مبتنی بر برنامه محوری دست یابد.
معاون آموزش متوسطه نکات اساسی این بحث را تشکیل شورای برنامه ریزی مدرسه، تبیین درست و واقع بینانه وضعیت موجود ،پیش بینی اهداف بر اساس شرایط، امکانات و موقعیت آموزشگاه ،طراحی راه برد ها و روش های مناسب برای تحقق اهداف عنوان نمود.
وی تاکید کرد: در این قانون پیش بینی شده است حدود حداکثر نیم درصد مدارس مجری طرح تعالی مدیریت ،طرح آزمایشی سرانه ای کردن بودجه ی مدارس را نیز عملیاتی نمایند
حاجیلری در ادامه گفت: ازبین 130 آموزشگاه طرح تعالی مدیریت 10 آموزشگاه در مرکز استان تحت پوشش طرح آزمایشی سرانه ای کردن بودجه مدارس قرار گرفته اند. سازوکارهای اولیه پیش بینی شده محاسبه های سرانه دانش آموزی هزینه های پرسنلی هزینه های تمام شده خدمات آموزش و پرورش به تفکیک پیش بینی شده است که امیدوار هستیم این قدم را هم به خوبی برداریم.
وی در پایان گفت: البته از طریق این برنامه مقرر گردیده کلیه حقوق و مزایای کارکنان مجری طرح ، عیدی و پاداش همکاران و هزینه ی کلیه برنامه های آموزشی و پرورشی این مدارس پرداخت شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن