تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799197141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرلیستی ناطق مایه خوشحالی اصلاح‌طلبان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سرلیستی ناطق مایه خوشحالی اصلاح‌طلبان
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه ته لیست یا سر لیست برای عارف تفاوتی ندارد، گفت: اگر آقای ناطق سرلیستی اصلاح‌طلبان را بپذیرد ما خوشحال می‌شویم.
فارس، الیاس حضرتی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با حضور در غرفه خبرگزار فارس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات در خصوص نرخ پایین مشارکت مردم در آمریکا اظهار داشت: در آمریکا و بسیاری کشورهای غربی آزادی که تعریف می‌شود به خاطر تسلط کامل رسانه‌ها و فضای غالبی است که فقط برای دو حزب وجود دارد و در واقع امکان فعالیت برای حزب سوم اصلا مهیا نیست.

حضرتی با بیان اینکه در آمریکا افراد و احزاب برای فعالیت حتما باید در ساختار حزب تعریف شوند، خاطرنشان کرد: نه معنای آن نیست که حزب دیگری نمی‌تواند فعالیت کند بلکه اساسا امکان تنفس برای آنها وجود ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه به خاطر چنین چارچوبی همیشه مشارکت در آمریکا زیر ۵۰ درصد است، تصریح کرد: این نرخ پایین مشارکت مشکل امنیتی برای آنها محسوب نمی‌شود.

وی ادامه داد: ما در کشور خود امنیت و پایداری‌مان را به حضور مردم گره زدیم نه به سلاح‌های هسته‌ای، وابستگی‌های جهانی و اتکا به ابرقدرت‌ها از این رو نظام جمهوری اسلامی متکی به مردم است.

حضرتی بر همین اساس به امنیت ملی، استقلال و استحکام داخلی بالا در کشورمان اشاره کرد و گفت:‌تمام تلاش ما مشارکت حداکثری مردم است.

مدیرمسئول روزنامه اعتماد باتاکید بر اینکه ما در عین حال باید خلا احزاب را در کشورمان پر کنیم، یادآور شد: بحث احزاب در کشور ما نه باید مانند دیکتاتوری حزبی در آمریکا باشد و نه مانند بل بلوشی حزبی در کشورمان بلکه باید بتوانیم احزاب اصیل و فراگیری را تشکیل دهیم.

وی با ذکر مثالی در این زمینه به نقش فراگیری آیت‌الله مهدوی کنی در جریان اصولگرایی و نقش خاتمی در جریان اصلاح‌طلبی اشاره کرد و افزود:‌من معتقدم که در حال حاضر سه جریان در کشور فعالیت می‌کنند.

حضرتی بر همین اساس افزود: جریان اصولگرایان معتدل، سنتی و پایداری در یک طیف و جریان اصلاح‌طلبی طیف دیگر و همچنین طیف ملی‌-مذهبی‌ها جریان سومی را تشکیل می‌دهند.

حضرتی در پاسخ به این سؤال که آیا شما جریان برانداز را از جریان اصلاح‌طلب تفکیک می‌کنید، گفت:‌ آنها برانداز نیستند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در پاسخ به این سؤال که آیا شما اعضای نهضت آزادی را اینگونه نمی‌دانید، گفت: نهضت آزادی برانداز نیست اما ما با آنها اختلافات مبنایی داریم. لذا این جریان نیز ذیل جریان ملی- مذهبی می‌تواند فعالیت کند.

وی درباره برنامه‌های حزب اعتماد ملی ادامه داد: حزب اعتماد ملی یکی از احزاب اردوگاه جریان اصلاح‌طلبی است و مجموعه اصلاح‌طلبان یک ندای واحدی سر می‌دهند.

حضرتی در پاسخ به این سؤال که نظر شما درباره ندای تفرقه حزب ندای ایرانیان که با انتقادات زیادی از سوی اصلاح‌طلبان مواجه شد، چیست، گفت: تفرقه‌ای وجود ندارد و نسل دوم اصلاحات از دوستان خوشفکر ما هستند که ذیل پرچم اصلاح‌طلبی فعالیت می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در پاسخ به این سؤال که نظر شما درباره عدم دعوت شورای مشورتی خاتمی از عارف برای حضور در جلسات این شورا چیست، پاسخ داد: عارف از ارکان اردوگاه اصلاح‌طلبان و جزو نیروهای خوشفکر و خوش‌سابقه و سلیم‌النفس است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برخلاف آنچه آقای کرباسچی گفت آیا اصلاح‌طلبان حاضرند سرلیستی عارف را بپذیرند، تصریح کرد: برای آقای عارف سر لیست با ته لیست هیچ تفاوتی ندارد و شخصیت او بزرگتر از این حرف‌هاست.

حضرتی با بیان اینکه ما با جریان اصولگرای عقلایی هیچ مشکلی نداریم و افرادی نظیر ناطق و لاریجانی را قبول داریم، خاطرنشان کرد: اگر آقای ناطق افتخار دهد و سرلیستی اصلاح‌طلبان را بپذیرد مایه خوشحالی ماست.

مدیرمسئول روزنامه اعتماد با بیان اینکه ما برخلاف اصولگرایان در دولت احمدی‌نژاد هیچ توقعی از دولت نداریم در پاسخ به این سؤال که جرا آقای حجاریان گفته بود اصلاح‌طلبان ستون فقرات دولت هستند، پاسخ داد: ما به دنبال مرد جدید با افراد پخته و علاقمند به انقلاب و امام هستیم و افراد زیادی داریم که با تجربه بوده و دلسوز امام و رهبری هستند.

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان پشت سر دولت حرکت می‌کنند و هر جا که دولت کمک و مشورتی بخواهد ما حضور داریم و جایی که ضعف باشد تذکر خواهیم داد چرا که معتقدیم انتقاد و تذکر منافاتی با اصل کمک به دولت ندارد.




تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن