تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803150005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کروش: قول می دهم در استرالیا باعث غرور ملی می شویم/ من را به جلسه به دار آویختن وینگادا دعوت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


کروش: قول می دهم در استرالیا باعث غرور ملی می شویم/ من را به جلسه به دار آویختن وینگادا دعوت کردند ورزش > فوتبال ملی - سرمربی تیم ملی فوتبال می گوید ایران در جام ملت های آسیا مسیر دشواری برای رسیدن به آرزوهای خود دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز تیمش گفت: «ما روی آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا متمرکز شده ایم و هدف اصلی ما موفقیت در این مسابقات است. به همین دلیل برای بازی با کره جنوبی آماده می شویم و این مسابقه قدم مهمی برای آماده سازی ایران است. ما در گروه سختی قرار داریم. کار ایران در برزیل سخت بود اما در جام ملت ها کار سختی داری داریم و برای رسیدم به آرزوهایمان مسیر دشواری داریم.»
کروش ادامه داد: «خوشبختانه توقعات هواداران فوتبال را بالا برده ایم و این به خاطر عملکرد ایران در جام جهانی 2014 بود. کار ما نسبت به گذشته دشوارتر است. از عملکرد بازیکنانم به خاطر حضور در جام جهانی خوشحال و راضی هستم. در جام جهانی هیچ کسی از ما توقع نداشت ولی الان توقعات از تیم ملی بالا رفته. قول دادن کافی نیتس و باید کارهای لازم را انجام دهیم تا تیم هایی مثل قطر، امارات، بحرین و ژاپن را پشت سر بگذاریم. این تیم ها سخت مشغول آماده سازی خود بوده اند. این قول را می دهیم که در استرالیا باعث غرور ملی شویم.»
کروش در پاسخ به این سوال که آیا قول می دهد ایران بین 4 تیم پایانی جام ملت های آسیا قرار بگیرد گفت: «قول می دهم هر روز بهترین عملکرد را داشته باشیم و پیشرفت کنیم. شرایط ذهنی ما ساده و شفاف است. ما همیشه برای بازی بعدی آماده می شویم. در حال حاضر هم بازی بعدی ما با کره جنوبی است. ما تلاش می کنیم با تعهد و انگیزه و آمادگی بالا، رقبا را پشت سر بگذاریم. من به بازیکنانم اعتماد کامل دارم و فکر می کنم بتوانیم این آرزو را محقق کنیم.»
کروش گفت: «ایران همیشه با مشکل بازی های دوستانه روبرو بوده است. فدراسیون تلاش می کند بازی های متعددی را برای ایران فراهم کند و ما هم می خواهیم بهترین رقبا را به مصاف ایران بیاوریم. اگر نگاه کنید می بینید که از جام جهانی تا فرصتی که برای آماده سازی جام ملت ها باقی می ماند تمام رقبای ما مشغول انجام بازی های تدارکاتی متعدد هستند. آن ها 13 - 14 بازی دوستانه خواهند داشت ولی ما 4 بازی را برنامه ریزی کرده ایم و حداکثر آرزوی من انجام 5 بازی است. فقط با داشتن روحیه قوی و همدلی و اتحاد می توانیم کمبود بازی های تدارکاتی را جبران کنیم.»
کروش در پایان گفت: «من قول می دهم که ایران بازیکنان شجاع تری داشته باشد و در آخر هم نتیجه دست خداست. در مورد وینگادا هم امروز حرفی ندارم که بزنم و فقط از من خواستند در جلسه ای شرکت کنم که جلسه به دار آویختن وینگادا بود.»
43 43

کلید واژه ها: کارلوس کروش - تیم ملی فوتبال ایران -




یکشنبه 18 آبان 1393 - 16:18:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن