تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801230518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعی می‌کنم بهترین بازی را در داربی انجام دهم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سعی می‌کنم بهترین بازی را در داربی انجام دهم
مدافع کاستاریکایی پرسپولیس درباره داربی سرخابی‌ها گفت: تجربه چند داربی را داشته‌ و امیدوارم بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم.
به گزارش نامه نیوز ، مایکل اومانیا در جمع خبرنگاران در محل اقامت تیم ملی فوتبال اظهار کرد: نمی‌دانستم که تیم ملی در هتل آزادی حضور دارد اما از این موضوع خوشحالم. کارلوس کی‌روش را می‌شناسم و دوست دارم او را ببینم و با او صحبت کنم.


وی درباره بازی با استقلال نیز خاطرنشان کرد: بازی سختی را پیش‌رو داریم و داربی‌ها همیشه حساسیت خاص خود را دارند. پیش از این تجربه چند داربی را داشته‌ و امیدوارم در این بازی بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم.


اومانیا درباره پست جدیدش به عنوان ها‌فبک دفاعی در تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: این مربی است که تصمیم می‌گیرد در چه پستی بازی کنم. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و وظایف خود را می‌دانم. به هر حال بازی در این پست برای من متفاوت است ولی تمام تلاش خودم را می‌کنم. تا بهترین بازی خود را انجام دهم. پیش از این چندین بار در پست ها‌فبک دفاعی بازی کرده‌ام.


مدافع کاستاریکایی پرسپولیس درباره وضعیت تیمش و حواشی موجود نیز افزود: مساله خاصی نیست. ما سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی بهتر ظاهر شویم و پیروز از میدان بیرون بیاییم.


اومانیا درباره وضعیت اسکان خود و این که هنوز در هتل اقامت دارد نیز اظهار کرد: فکر می‌کنم تا هفته‌ آینده یک باشگاه یک آپارتمان برای من اجاره کند. در حال حاضر در هتل اقامت دارم.




منبع: ایسنا


۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن