تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804227214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هميشه‌ از ارتباطات ترابيان استفاده مي‌کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: هميشه‌ از ارتباطات ترابيان استفاده مي‌کنيم
رئيس کميته فوتسال گفت: تيم‌هاي ديگر خصوصا اروپايي‌ها ايران را براي برگزاري گرندپريکس به برزيل ترجيح مي‌دهند. آنها به ايران راحت‌تر مي‌آيند و از اينکه مسابقات در کشور ما باشد استقبال مي‌کنند.

سیدرضا افتخاری که بامداد سه‌شنبه برای حضور در گرندپریکس برزیل راهی این کشور خواهد شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد مذاکره‌ کمیته فوتسال با رئیس فدراسیون فوتبال برزیل برای میزبانی این تورنمنت در سال آینده اظهار داشت:‌ در این سفر عباس ترابیان هم همراه ماست، او عضو هیات امنای گرندپریکس هم هست. از این فرصت استفاده کرده و پیشنهادی که سال گذشته به فدراسیون فوتبال برزیل داده بودیم که رئیس آنها تغییر کرد و کار به سرانجام نرسید را دوباره پیگیری خواهیم کرد. ما مشکلی برای برگزاری این رقابت‌ها نداریم. اتفاقا تیم‌های دیگر خصوصا اروپایی‌ها ایران را به برزیل ترجیح می‌دهند. آنها به ایران راحت‌تر می‌آیند و از اینکه مسابقات در کشور ما باشد استقبال می‌کنند. مثلا همین روسیه خیلی راحت سالی چند بار به ایران می‌آید. ایتالیا و پرتغال هم راحت‌تر از برزیل به کشور ما می‌آیند.

وی در مورد اینکه در راه مذاکره با تیم‌ها چقدر از ارتباطات خوب رئیس سابق کمیته فوتسال بهره خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: صددرصد، ما همواره از ارتباطات او استفاده کرده و خواهیم کرد. او سال‌ها برای فوتسال زحمت کشیده و تجربیات زیادی دارد. حالا باید از او کمک بگیریم. قبلا ترابیان بیشتر درگیر کارهای اجرایی بود اما حالا وقتش آزادتر است و می‌تواند بیشتر به ما کمک کند.

افتخاری در پاسخ به این سوال که با توجه به درگذشت دبیر اجرایی کمیته فوتسال، نیرویی به این کمیته اضافه خواهد شد یا خیر، تاکید کرد: بعد از درگذشت مرحوم حسین‌زاده، تمام برنامه‌های‌مان را کنسل کردیم. خیلی از جلسات‌مان از جلسه هیات‌رئیسه سازمان لیگ را به بعد از گرندپریکس موکول کردیم. چند گزینه مد نظر داریم که با کفاشیان دراین‌باره مشورت خواهم کرد. سعی می‌کنیم یکی از اعضای فدراسیون را به کمیته فوتسال اضافه کنیم که با محیط فدراسیون، نوع کار، کمیته‌های دیگر و باشگاه‌ها آشنا باشد و نیروی صفر کیلومتری نباشد. بعد از بازگشت از برزیل در این‌باره تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس کمیته فوتسال با تاکید بر اینکه تمام تلاش شاگردان خسوس کاندلاس فینالیست شدن در گرندپریکس برزیل است، تصریح کرد: دوره قبل ما سوم شدیم و امسال هم گرچه جوانگرایی کرده‌ایم و میانگین سنی تیم زیر 25 سال شده است اما باتجربه‌تر از گذشته شده‌ایم. البته این تیم باز هم نیاز به تجربه بیشتر دارد اما فکر می‌کنم وقتش رسیده که بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم همانطور که در جام ملت‌های آسیا خوب کار کردیم. هدف ما قهرمان شدن است اما به هرحال بازی کردن با برزیل در کشور خودشان خیلی سخت است. برای دیدار این تیم با آرژانتین 50 هزار نفر به ورزشگاه رفتند، آنها خیلی به فوتسال علاقه دارند.

سیدرضا افتخاری در مورد انتقادی که از لیست تیم ملی می‌شود، گفت: ما فقط 14 نفر می‌توانستیم به برزیل ببریم و اگر بخواهیم اینطور حساب کنیم 20 نفر از تیم جا مانده‌اند. مصطفی نظری فراز و نشیب دارد، حالا نمی‌دانم دلیل آن مصدومیت بوده یا عدم آمادگی، خسوس بازی همه تیم‌ها را از نزدیک تماشا کرده و این انتخاب را داشته است. خسوس در مرحله اول نظری را در بین دعوت‌شدگان به اردو قرار داد اما متاسفانه در بازی‌های لیگ از آمادگی کامل برخوردار نبود. محمد کشاورز هم مصدوم بود و در دوره‌های بعدی به تیم ملی دعوت می‌شود.


رضا افتخاري (سرپرست کميته)فوتسال



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/18 12:44  تعداد بازدید: 849





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن