تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812652504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوارز و پاس گل هایش ورق را برگرداند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سوارز و پاس گل هایش ورق را برگرداند




شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا با درخشش فوق ستاره اروگوئه ای خود از یک شگست دیگر در رقابت های لالیگا گریختند.





طرفداری: از ساعت 18:30 دقیقه امروز به وقت تهران شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا پس از دو شکست پیاپی در رقابت های لالیگا در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم فوتبال آلمریا رفتند.

نیمه اول این مسابقه در حالی آغاز شد که انریکه نسبت به دیدار برابر آیاکس تیمش را با 5 تغییر روانه میدان کرده بود و در اقدامی سوال برانگیز نیمار و لوئیز سوارز را نیمکت نشین و از پدرو و مونیر الحدادی در خط حمله تیمش استفاده کرده بود و ای تغییرات بدین معنا بود که آبی اناری ها در یکی از ضعیف ترین شروع های خود در سال های اخیر در نیمه اول مسابقه تنها بر روی حرکت مسی  ضربه سر او به تیرک دروازه توانستند موقعیت ایجاد کرده و در یک ضد حمله و مشابه گل های خورده شان در جند وقت اخیر از حریف خود عقب نیز افتادند.

نیمه دوم مسابقه با ورود سوارز و نیمار به جای پدرو و مونیر که به نوعی اعتراف به اشتباه انریکه در چیدن ترکیب ابتدایی تیمش نیز به شمار می رفت آبی اناری ها توانستند ریتم بازی همیشگی خود را یافته اما باز هم با بدشانسی ضربات سوارز و لیونل مسی به تیرک دروازه برخورد کرد، اما سرانجام حرکت سوارز و پاس او به نیمار کار را به تساوی کشاند و در دقایق آخر مسابقه باز هم حرکت و پاس طلایی دیگری از سوارز جوردی آلبا را در آستانه دروازه صاحب توپ کرد تا لوئیز انریکه به لطف درخشش 45 دقیقه فوق ستاره اروگوئه ای خود از سومین شکست پیاپی خود در رقابت های لالیگا و تیغ تیز انتقادات رسانه های اسپانیایی رهایی یابد.

لحظات حساس بازی:

دقیقه 28: ضربه سر ایوان راکیتیچ با عکس العمل عالی روبن مارتینز سنگربان امشب آلمریا به زمین مسابقه برگشت و در ریباند نیز ضربه سر لیونل مسی با برخورد به تیرک افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 37: ضد حمله سه ضرب و فوق العاده سریع بازیکنان آلمریا در موقعیتی تک به تک به تیوی رسید تا این مهاجم سیه چرده با بغل پای دقیق خود میزبان قرمز پوش این مسابقه را 1-0 پیش بیندازد.

دقیقه 45: نیمار به جای پدرو و لوئیز سوارز به جای مونیر الحدادی وارد زمین مسابقه شدند.

دقیقه 61: کرنر ایوان راکیتیچ با ضربه چکشی و زیبای سوارز همراه شد اما این بار نیز توپ با برخورد به تیرک افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 73: حرکت انفرادی سوارز و پاس او به نیمار این مهاجم را در مقابل دروازه بدون دروازه بان آلمریا قرار داد تا این مهاجم برزیلی به آسانی دهمین گل خود در رقابت های این فصل لالیگا را به ثمر برساند.

دقیقه 79: پاس زیبای سوارز با ضربه لیونل مسی به تیرک افقی دروازه برخورد کرد تا برای سومین بار در این مسابقه بازیکنان آلمریا ممنون تیرک افقی دروازه شان باشند.

دقیقه 82: پاس رو به جو دقیق سوارز در مقابل دروازه به جوردی آلبا رسید تا این مدافع چپ به آسانی گل برتری شاگردان انریکه در این مسابقه دشوار را به ثمر برساند.






تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن