تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799459355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم پرداخت پاداش‌های داخلی و خارجی و سرخورده شدن والیبالیست‌ها |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عدم پرداخت پاداش‌های داخلی و خارجی و سرخورده شدن والیبالیست‌ها
الیبالیست‌های خوب کشورمان بعد از یک تابستان و پائیز پرکار وقتی از جهانگردی‌شان به خانه بازگشتند هنوز رنگ پاداش‌ را ندیده‌اند. انتظاری که ملی‌پوشان کشورمان بعد از درخشش در این سه میدان بزرگ داشتند این بوده که دست کم تقدیری در شان آنها صورت گیرد اما با وجود اینکه مدت نسبتا زیادی از این سه رخداد مهم می‌گذرد هیچ خبری از وعده‌های قبلی برای پرداخت پاداش به آنها نشده است.
کد خبر: ۴۴۷۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳ - 08 November 2014


با اینکه هنوز سال 93 به پایان نرسیده اما از همین الان پر واضح است که اگر بخواهیم برای این سال یک نماد ورزشی در نظر بگیریم تصویر تیم پر افتخار و دوست‌داشتنی والیبال کشورمان در اذهان شکل می‌گیرد. تیمی که امسال پر افتخارترین سال تاریخ ورزشی‌اش را طی کرد و در مسابقات لیگ جهانی و رقابت‌های جهانی به مراحل بالا رسید و اگرچه روی سکو نرفت اما روزهای پرغروری را برای همه ما رغم زد.


به گزارش تابناک، در سالی که ملی‌پوشان فوتبال و کشتی و بسکتبال ایران در جام‌های جهانی رشته‌یشان به میدان رفتند این والیبالیست‌های کشورمان بودند که توانستند شادی را به مردم کشورمان هدیه دهند و با بازکردن درهای جهانی به روی این رشته مردم ایران را شاد و خشنود سازند. اگرچه هنوز برای مردم کشورمان این فاصله وجود دارد که فرق شکست برابر آرزانتین در فوتبال را با پیروزی بر آمریکا در والیبال درک کنند، که برای اولی علی‌رغم شکست به خیابان ریختند و برای دومی علی‌رغم پیروزی کسی به خیابان نیامد، اما باز هم اگر به روزهای پشت سر نگاه کنیم این والیبال بوده که درروزهایی از سال مردم را یکدل و یک‌زبان کرده تا بار دیگر به ایرانی بودن خود افتخار کنند.


اما والیبالیست‌های خوب کشورمان بعد از یک تابستان و پائیز پرکار وقتی از جهانگردی‌شان به خانه بازگشتند هنوز رنگ پاداش‌ را ندیده‌اند. انتظاری که ملی‌پوشان کشورمان بعد از درخشش در این سه میدان بزرگ داشتند این بوده که دست کم تقدیری در شان آنها صورت گیرد اما با وجود اینکه مدت نسبتا زیادی از این سه رخداد مهم می‌گذرد هیچ خبری از وعده‌های قبلی برای پرداخت پاداش به آنها نشده و این موضوع سرخوردگی ملی‌پوشان کشورمان را به دنبال داشته است.


مهم‌ترین پاداشی که انتظار ملی‌پوشان والیبال را می‌کشید و حالا نزدیک به دو سال است که به دست آن‌ها نمی‌رسد پاداشی است که از رقابت‌های لیگ جهانی عاید آن‌ها می‌شد و دو سال است که توسط FIVB بلوکه شده است. از سال گذشته که سازمان صدا و سیما حق پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ جهانی را به موقع پرداخت نکرد تا امسال FIVB پاداش ملی‌پوشان والیبال کشورمان را بلوکه کرده و با توجه به عدم پرداخت حق پخش مسابقات امسال گوبا پاداش لیگ جهانی امسال هم به دست ملی‌پوشان کشورمان نمی‌رسد. 


اگر اخبار والیبالی سال گذشته را به خاطر بیاورید تعلل سازمان صدا و سیما در پرداخت حق پخش 250 هزار دلاری رقابت‌های لیگ جهانی سرانجام با واکنش منفی FIVB مواجه شد اگرچه بعد از چندی این مبلغ پرداخت شد اما فدراسیون جهانی والیبال برای تنبیه ایران پاداش بازی‌ها را به تیم ملی ایران نداد.


فدراسیون جهانی والیبال بر اساس دستورالعمل قبلی خود مبلغ 9 هزار و 600 دلار را به عنوان پاداش هر برد به تیم‌ها پرداخت می‌کند و تیم‌های بازنده در هر مسابقه نیز 4 هزار و 600 دلار دریافت می‌کنند که این مبالغ در پایان مسابقات در اختیار فدراسیون‌های مربوطه قرار می‌گیرد. این پاداش جدای از مبلغ دیگری است که بر اساس رتبه‌بندی تیم‌ها در پایان لیگ جهانی به فدراسیون‌ها پرداخت می‌شود که بر اساس فرمول FIVB تیم برنده دو میلیون دلار دریافت می‌کند.
علاوه بر این مبلغ حتی شنیده شده که جایزه بهترین لیبروی لایگ جهانی گذشته که قرار بود به فرهاد ظریف تعلق گیرد هم به حساب فدراسیون واریز نشده و این مبلغ توسط فدراسیون از جای دیگری تامین شد و حالا معلوم نیست که قرار است اتفاق مشابه این برای سعیئ معروف که قرار است جالیزه بهترین پاسور امسال را دریافت کند بیفتد یا خیر. بنا به شنیده‌ها پیش از این قرار بود پاداش دلاری حاصل از برد باخت‌ها میان بازیکنان تقسیم شود و مبلغ کلی حاصل از شرکت در این رقابت‌ها هم صرف هزینه اردوها و سفرهای تیم ملی شود که با بلوکهع شدن این مبالغ توسط FIVB حالا بعد از چند ماه سخت و طاقت‌فرسا هنوز پاداش درخوری به ملی‌پوشان والیبال ایران تعلق نگرفته است.
از سوی دیگر هنوز هیچ تقدیر هم از سازمان‌ها و نهادهای کشورمان از این قهرمانان صورت نگرفته تا خستگی از تن ان‌ها بیرون بیاید. این را مقایسه کنید با حضور تیم ملی فوتبال در برزیل که پاداش‌های ان‌ها دلاری و در رختکن به آن‌ها پرداخت می‌شد و حتی پاداش شکست ببرابر نیجریه هم معادل تساوی در نظر گرفته شد و به آن‌ها پرداخت شد.


حتی این قول هم به ملی‌پوشان داده شده بود در صورت درخشش در لیگ جهانی 2014 حواله ورود خوردو به عنوان پاداش در اختیارشان قرار خواهد گرفت که این موضوع نیز منتفی شده و تماس‌های ملی پوشان برای سرنوشت این وعده نیز به جایی نرسیده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن