تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798743724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داوران قبل از دربی مراعات سرخابی را می کنند/قهرمانی نیم فصل مهم نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: احمد آل نعمه در گفت و گو با پانا: داوران قبل از دربی مراعات سرخابی را می کنند/قهرمانی نیم فصل مهم نیست خبرگزاری پانا:مدافع تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت:به خاطر حساسیت دربی داوران در بازی ها مانده به دربی مراعات سرخابی را می کنند،قهرمانی نیم فصل مهم نیست چون سودی ندارد.
۱۳۹۳ شنبه ۱۷ آبان ساعت 14:08



احمد آل نعمه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص شرایط تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: شرایط تیم خوب است و توانستیم در این هفته هم صدر نشینیمان را حفظ کنیم به امید خدا بتوانیم این روند را ادامه دهیم،یک بازی حساس در جام حذفی در پیش داریم با تیم پدیده که امیدوارم موفق شویم و در نیم فصل اول بشویم.


وی در پاسخ به این سوال که تقابل تراکتور با استقلال را چطور دیده؟ افزود:من بازی را از تلویزیون تماشا کردم و به دلیل مصدومیت نتوانستم تیمم را همراهی کنم ولی در کل هردوتیم خوب کار کردند و هردو شانس این که پیروز میدان باشند را داشتند بازی زیبایی را شاهد بودیم،چهار گل ردوبدل شد و کسانی که به ورزشگاه آمده بودند از تماشای بازی لذت بردند و حیف شد که تراکتور نتوانست به پیروزی برسد.

آل نعمه در مورد اینکه با این تساوی فکر نمی کند قهرمانی نیم فصل تراکتور به خطر بی افتد؟ اظهار داشت : قهرمانی نیم فصل مهم نیست، هدفمان این بود که در نیم فصل اول جزو سه تیم باشیم که خداراشکر در حال حاضر اولیم و شرایط به نحوه ای است که اگر بتوانیم در این مکان باقی بمانیم و قهرمان نیم فصل شویم از لحاظ روحی خیلی به تیم کمک می شود.

وی درباره ی اینکه وی برای بازی با نفت تهران می رسد یا خیر؟ و اینکه بازی مقابل این تیم را چطور می بیند؟ گفت:100%به امید خدا به آن بازی می رسم اگر همین روند را ادامه بدهم و روز به روز رو به بهبودی پیش روم فکر میکنم آماده شوم، اگر از هفته ی آینده در تمرینات گروهی شرکت کنم به شرایطم باز خواهم گشت.
وی ادامه داد: نفت تیم خیلی خوبی است و چندسالی است در لیگ عملکرد خوبی داشته و سال گذشته توانسته سهمیه ی آسیا را کسب کند و فکر می کنم بازیکنان خوبی از این تیم جدا شدند اما نفرات جایگزین هم بازیکنان خوبی هستند و در حال حاضر خوب بازی می کنند و در کل کار سختی مقابل نفت خواهیم داشت.

مدافع سابق تیم ملی در این مورد که نظرش راجع به لیست تیم ملی چیست؟ و اینکه از تیم صدر نشین دو نفر دعوت می شوند و از تیم پنجم جدول 6 نفر دعوت می شوند؟ افزود:خدارا شکر که بالاخره از تیم ماهم نفراتی دعوت شدند و تبریک می گویم، هردو این بازیکنان اولین باری بود که به تیم ملی دعوت می شوند و امیدوارم اگر بچه ها به همین روند ادامه دهند وشرایط خوب باشد نفرات بیشتری  هستند که برای کمک به تیم ملی دیده شودند.

آل نعمه در پاسخ به این سوال که با گفته ی رسول خطیبی مبنی بر اینکه داور به استقلالی ها لطف کرد و می توانست دو نفر را اخراج کند که این کار را نکرد تصریح کرد:حقیقتش من در زمین مسابقه نبودم و راجع به چه قضیه ای داور بازیکنان استقلال را اخراج نکرده و صحنه اش هم به خاطر نمی آورم ولی حتما سرمربی ما هم بی ربط نگفته ولی در کل همیشه قبل از دربی همیشه داور ها مراعات استقلال و پرسپولیس را می کنند و هفته ی قبل از دربی این دو تیم با هر تیم دیگری بازی دارند داور هوای بازیکنان را دارد طوری که در بعضی از صحنه ها کارت به آنها ندهد که برای دربی تمام بازیکنان در اختیار تیم باشند.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن