تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کعبه با گلاب ایرانی شسته شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کعبه با گلاب ایرانی شسته شد
مراسم شست‌وشوی کعبه مشرفه با آب زمزم‌ و گلاب ناب ایرانی، امروز در مراسمی بدون حضور ملک‌عبدالله‌ و با شرکت فرزند او در مکه مکرمه برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴ - 08 November 2014


مراسم شست‌وشوی کعبه مشرفه با آب زمزم‌ و گلاب ناب ایرانی، امروز در مراسمی بدون حضور ملک‌عبدالله‌ و با شرکت فرزند او در مکه مکرمه برگزار شد.


به گزارش ایسنا، امیر مشعل بن عبدالله، امیر مکه و همراهانش، امروز - شنبه - درون کعبه و دیوارهایش را با پارچه‌های آغشته به آب زمزم و گلاب (ناب ایرانی) شست‌وشو دادند.


در این مراسم، شیخ عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس، رییس کل امور حرمین شریفین، برخی وزیران، پرده‌داران و اعضای دفاتر نمایندگی‌های دیپلماتیک کشورهای اسلامی در عربستان و شهروندان و زائران حضور داشتند.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، پرده کعبه که پیش از موسم حج به سبب ازدحام شدید زائران و جلوگیری از پاره شدن آن، مقداری بالا کشیده شده بود، صبح پنجشنبه پانزدهم آبان‌ماه به وضع عادی خود برگردانده شد و بخشی از پرده که در موسم حج جمع‌آوری شده بود، آویخته و به حلقه‌های ثابت در پایین کعبه متصل شد.


بخش پایینی پرده کعبه هر سال در روز نهم ذی‌الحجه بالا کشیده می‌شود و تا هنگام خروج حجاج به همین شکل باقی می‌ماند تا از آسیب‌دیدگی آن هنگام ازدحام جمعیت جلوگیری شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن