تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محجوب: دولت و مجلس حق فوتبال را به رسمیت شناختند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: محجوب: دولت و مجلس حق فوتبال را به رسمیت شناختند
کد خبر: ۴۴۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴ - 08 November 2014


مالک باشگاه ملوان می‌گوید صدا و سیما و فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را برای دادن مبلغ واقعی حق پخش در این فصل به باشگاه‌ها به کار بستند اما باید برای سال‌های آینده به فکر یک اقدام جدی‌تر باشیم.


سیروس محجوب در گفت‌وگو با ایسنا، درباره توافق صورت پذیرفته در حق پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به این که صدا و سیما نهادی دولتی است و متکی بر تصمیم‌های فردی نیست، نمی‌توان انتظار داشت که به هدف نهایی برای پرداخت مبلغ در نظر گرفته شده در مورد حق پخش دست یابیم.


او ادامه داد: مطمئنا رییس صدا و سیما نیز تمام توانش را برای پرداخت مبلغ حق پخش گذاشته اما شاید قوانین به او اجازه نداده که به صورت کامل بتواند مبلغ مورد نظر فدراسیون فوتبال را پرداخت کند.


مالک باشگاه ملوان با بیان این که نباید تصور کنیم تلاش فدراسیون فوتبال برای دریافت حق پخش از صدا و سیما بیهوده بوده، خاطر نشان کرد: فدراسیون فوتبال تمام تلاشش را کرد تا بتواند مبلغ واقعی حق پخش را دریافت کند که متاسفانه نتوانست به موفقیت برسد اما همین که توانست صدای اعتراض خود را به گوش برساند، امری قابل توجه است.


محجوب اضافه کرد: این که مجلس شورای اسلامی و دولت متوجه شدند باشگاه‌های لیگ برتری نیاز به دریافت حق پخش تلویزیونی از صدا و سیما دارند بسیار تاثیرگذار بود. امیدوارم در سال‌های آینده قدم‌های محکم‌تری برای دریافت حق واقعی پخش تلویزیونی از سوی فدراسیون فوتبال برداشته شود.


او با اشاره به این که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید برای مذاکره و دریافت حق پخش تلویزیونی زودتر اقدام می‌کردند، گفت: برای فصل بعد و حتی فصل‌های چند سال آینده باید از همین الان اقدام کرد. نباید اجازه دهیم بعد از گذشت چند هفته‌ از رقابت‌های لیگ تازه به فکر مذاکره برای دریافت حق پخش بیفتیم و شاهد پخش نشدن بازی‌ها باشیم.


محجوب در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره احتمال واریز مبلغ دریافتی حق پخش به حساب وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: این پول متعلق به باشگاه‌ها است و باید مستقیما به آنها پرداخت شود. به نظرم نه تنها وزارت ورزش و جوانان، بلکه فدراسیون فوتبال نیز نباید این پول را مستقیما دریافت کند. من از رییس سازمان لیگ خواهش می‌کنم که در این زمینه اقدامی موثر انجام دهد.


مالک باشگاه ملوان تصریح کرد: این که نمی‌دانیم چه مبلغی در چه زمانی به حساب ما واریز می‌شود قابل قبول نیست. ما مشکلات بسیاری داریم و نیاز به دریافت پول حق پخش و تبلیغات میدانی داریم و دریافت این پول در ابتدای فصل برای ما بسیار حیاتی است. متاسفانه تا این هفته‌ از رقابت‌های لیگ برتر مبلغ ناچیزی از حق پخش و تبلیغات میدانی به حساب باشگاه‌ها واریز شده است که باید در این زمینه تصمیم جدی گرفته شود.


محجوب خاطر نشان کرد: این که سازمان لیگ توانسته یک برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری رقابت‌ها انجام دهد بسیار قابل توجه است اما در زمینه پرداخت مبالغ حق پخش و تبلیغات میدانی نیز سازمان لیگ باید بهتر عمل کند.


او در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه ملوان نیز، خاطر نشان کرد: در حال حاضر می‌توانیم شش بازیکن را جذب کنیم. از بین بازیکنان سربازی که به جمع ملوان اضافه شده‌اند احتمال دارد دو بازیکن را در این فصل وارد میدان نکنیم. صحبت‌هایی را با دو بازیکن خارجی و یک بازیکن ایرانی انجام داده‌ایم که حضور یک مهاجم خارجی در تیم ملوان تقریبا قطعی شده است.


محجوب تصریح کرد: از ابتدای فصل هم گفته بودم در نیم فصل تمام توانم را می‌گذارم تا بتوانم ملوان را به بهترین وضعیت برسانم. اگر لازم باشد در نیم فصل حتی حاضرم 10 میلیارد تومان هم هزینه کنم تا بتوانم بهترین بازیکنان را جذب کنم.


او با بیان این که حضور و جدایی بازیکنی از ملوان بسته به نظر سرمربی است، گفت: تمام بازیکنانی که به لیست ملوان اضافه می‌شوند یا خط می خورند با نظر مسیلوویچ است. در طول نقل و انتقالات نیم فصل، ما شاکله تیم فصل آینده را نیز خواهیم بست.


مالک باشگاه ملوان همچنین درباره آخرین وضعیت مهرداد اولادی نیز گفت: باشگاه ملوان در مقابل حاشیه‌سازی‌هایی که این بازیکن انجام داد بزرگ‌ترین کار ممکن را کرد؛ ملوان هیچ گاه به حاشیه‌هایی که اولادی برای ملوان ایجاد کرد دامن نزد. حضور او در ملوان یا کنار گذاشتن او نیز بستگی به نظر سرمربی دارد. با وجود این که اولادی حاشیه‌هایی را برای ملوان ایجاد کرده اما باز هم به او فرصت دادیم تا فقط از نظر ورزشی و فنی مورد ارزیابی کادر فنی قرار گیرد.


او در پایان خاطر نشان کرد: من به هواداران ملوان می‌گویم اگر سیروس محجوب اشتباهی را انجام داده، مطمئن باشید در نیم فصل جبران خواهد کرد. ملوان به هیچ عنوان به لیگ دسته یک سقوط نخواهد کرد و در نیم فصل دوم شاهد یک تیم متحول شده خواهیم بود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن