تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819105124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعای خیر مردم کردستان بدرقه راهت ای دکتر دلسوز +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دعای خیر مردم کردستان بدرقه راهت ای دکتر دلسوز +عکس سنندج - ایرنا - دکتر سید "حسن هاشمی" را مردم کردستان نه بخاطر وزیر بودنش بلکه به دلیل دلسوزی ها و حمایت هایش از کودکان کردستانی می شناسند و دعای خیر مردم این خطه همواره بدرقه راه این مسوول خدوم و دلسوز است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر هاشمی بیش از یک وزیر و خدمتگزار به فکر کودکان بیمار کردستان بوده و این را در عمل و نه در شعار اثبات کرده و نامش این روزها ورد زبان هر کردستانی است، کردستانی ها دکتر هاشمی را نمونه بارز یک مسوول خدوم، خدمتگزار و دلسوز در نظام جمهوری اسلامی می دانند.
او با رسانه ای شدن مشکلات کودکان کردستانی خود شخصا وارد می شود و بدون چشم داشت و شعار‏، دست به کار می شود و تا تعیین تکلیف نهایی و درمان و مداوای بیماران این خطه از آنان غافل نمی شود.
ماهان رحیمی دانش آموز بیمار مریوانی که به دلیل بیماری ناشناخته موهایش ریخت، شوخان براخاصی دخترک دیواندره ای که براثر تزریق اشتباهی پنی سیلین بینایی چشمانش را از دست داد، تلاش وافر برای تسریع در روند درمان کودکان شین آبادی و اینک نیز تلاش برای مداوای کودکان قربانی مین روستای نشکاش مریوان از جمله دلسوزی های این وزیر مردمی است.
دکتر هاشمی به کودکانی که مشکلاتی از ناحیه چشم دارند به دلیل تخصصش در حوزه چشم، خود شخصا و به صورت رایگان به مداوا می پردازد و برای سایر بیماری های این کودکان از آنان حمایت مادی و معنوی می کند و بر بالین آنها حاضر می شود.
او این روزها که شش کودک قربانی مین مریوانی در بیمارستانی در تهران بستری هستند به دیدار آنها رفته و از نزدیک در جریان مداوای آنان قرار دارد.
حضور وزیر بهداشت بر بالین این کودکان و سایر کودکان بیمار کردستانی در میان مردم و بخصوص در شبکه های اجتماعی، بازتاب های مثبت بسیار زیادی داشته است و بسیاری از هموطنان این اقدامات دکتر هاشمی را مصداق خدمت بی منت می دانند.
اما در کنار زحمت های وزیر بهداشت، دلسوزی های " عبدالمحمد زاهدی" استاندار کردستان را نیز نباید فراموش کرد، وی نیز به عنوان نماینده عالی دولت در استان بیماری ماهان، شوخان و کودکان نشکاش را به صورت جدی پیگیری کرده بود.
با همت وی بود که بار نخست وزیر بهداشت بر بالین شوخان براخاصی حاضر شد و دستور درمان ماهان رحیمی دانش آموز مریوانی را صادر کرد.
وی همچنین در دیدار کودکان نشکاشی در استانداری کردستان، قول داد که زمینه درمان رایگان این دانش اموزان را فراهم کند، مساله ای که وزیر بهداشت بر بالین این دانش اموزان یاداوری کرد و گفت: برای زیرپوشش بیمه قرار گرفتن کودکان مریوانی پیگیری لازم و همه تلاشمان را انجام خواهیم داد.
برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی در ارتباط با این اقدامات دکتر هاشمی گفته اند؛ "علاوه بر کارآمد بودن، تواضع و فروتنی و عدم تکبر، جناب دکتر هاشمی یکی از وزیرانی است که موجب افتخار کابینه دولت است برایش آرزوی سلامتی و موفقت در تمامی عرصه ها رو دارم"، "به حق دکتر هاشمی نقطه قوت کابینه دولت تدبیر و امید و مایه افتخار همگان است"، از جمله نظرات کاربران کردستانی برای اقدامات دکتر هاشمی در ارتباط با کودکان بیمار این منطقه است.
مردم کردستان قدردان این همه حمایت و دلسوزی مدیری خدوم و مردمی هستند و همواره دعای خیر این مردم بدرقه راهش است.ک/4
7346/533
یادداشت از فرزاد نویدی


17/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن