تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803752760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه های مسابقه تیمهای فوتبال پدیده مشهد و فولاد خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حاشیه های مسابقه تیمهای فوتبال پدیده مشهد و فولاد خوزستان مشهد - ایرنا - تیم های فوتبال پدیده مشهد و فولاد خوزستان در یکی از دیدارهای حساس هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر جمعه به مصاف هم رفتند که تلاش هر دو تیم برای کسب گل بدون نتیجه ماند.


به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، تیم فوتبال پدیده مشهد که با 17 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار داشت، در یک دیدار مهم در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) این شهر در مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان که با 24 امتیاز رده دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده و از آن به عنوان مدافع عنوان قهرمانی یاد می شود، قرار گرفت.
تیم فولاد خوزستان نتوانست در مقابل میزبان خود حرفی برای گفتن داشته باشد و راه خود را برای رسیدن به صدر جدول لیگ برتر هموار کند و در نهایت در این دیدار متوقف شد.
پس از امتناع "حسین فرکی" مربی فصل گذشته "فولاد خوزستان" از همکاری با این تیم به دلیل خستگی، مدیران باشگاه خوزستانی سراغ سرمربی خارجی موفق ملوان در فصل گذشته رفتند و "دراگان اسکوچیچ" را که کارنامه بسیار خوبی در فصل گذشته داشت به عنوان سرمربی روی نیمکت نشاندند.
تیم فوتبال فولاد خوزستان نتوانست از برگ برنده خود یعنی سرمربی صربستانی که آشنایی خوبی با لیگ برتر فوتبال ایران دارد و با وجود مشکلات فراوان با استفاده بهینه از نیروهایش امسال هم توانسته است تیمش را در رتبه دوم جدول مدعی قهرمانی نشان دهد، در برابر پدیده استفاده کند.
این درحالی رقم خورد که تیم فولاد با وجود خط حمله ضعیف، در میان مدعیان، صاحب برترین خط دفاع و حداقل گل خورده است.
تیم فوتبال پدیده مشهد با ترکیب "مجتبی روشنگر"، "ایگور پراهیچ"، "اکبر صادقی"، "رضا عنایتی"، "میلاد غریبی" ، "عباس محمدرضایی"، "محمدرضا ناصحی"، "مسعود نظرزاده"، "زوران گنزویچ" ، "میلان یووانوویچ" و "بهادر نسیم اف" به مصاف تیم فولاد خوزستان رفت.
"علی سلیمی"، "ایوب والی"، "لئوناردو ماریچ"، "یوسف وکیا"، "امید خالدی"، "مهدی بدرلو"، "ماتئوس چاگو"، "سروش رفیعی"، "اسماعیل شریفات"، "احمد عبدالله زاده" و "ساسان انصاری" نیز بازیکنان تیم فولاد خوزستان را در این دیدار تشکیل دادند.
"کیوان امرایی"، "روح الله باقری" و "مهدی خیری" به جای "زوران گلزویچ"، "بهادر نسیم اف" و "میلاد غریبی" در این مسابقه برای تیم پدیده و "علی سینا" و "ایمان موسوی" از تیم فولاد خوزستان جایگزین "احمد عبدالله زاده" و "ساسان انصاری" شدند.
هر دو تیم در دقایق ابتدایی نیمه نخست بازی پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند و از دقیقه 25 این نیمه بازیکنان تیم پدیده بر شدت حملات خود بر دروازه حریف افزودند و چند مورد توسط "رضا عنایتی" ، "میلاد غریبی" و "بهادر نسیم اف" دروازه تیم فولاد را با خطر مواجه کردند.
تیم پدیده در این رقابت یک مرتبه توانست دروازه حریف را باز کند که این گل به دلیل آفساید مورد قبول قرار نگرفت و تیم فولاد خوزستان هم در نیمه نخست در سه مرتبه به موقعیهای مسلم گل دست یافته بود که نتوانست از فرصتهای پیش آمده برای به ثمر رسیدن گل استفاده کند.
در نیمه دوم هم نظیر نیمه نخست بخش اعظم مسابقه در اختیار بازیکنان تیم فوتبال پدیده مشهد بود ولی تلاش آنان برای باز کردن دروازه حریف نتیجه ای در بر نداشت.
تیم فولاد خوزستان هفته گذشته در چارچوب مسابقات هفته سیزدهم، در یک بازی سخت و نفس گیر با تک گل "سروش رفیعی" در دقایق پایانی بر تیم ملوان بندر انزلی غلبه کرده بود و تیم پدیده هم در این هفته با تک گل "لئوناردو پادوانی" از روی نقطه پنالتی مقابل تیم نفت تهران مغلوب شد.
تیم فولاد خوزستان در صورت پیروزی بر تیم پدیده مشهد می توانست شانس خود را برای صعود به صدر جدول افزایش دهد و تیم پدیده با غلبه بر حریف خود از رده نهم به رده ششم صعود می نمود ولی هر دو تیم نتوانستند به این فرصتها دست یابند.
در نتیجه تساوی بدون گل تیم فولاد خوزستان به رده سوم سقوط کرد و تیم پدیده در همان رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باقی ماند.
از حدود یک ساعت قبل از مسابقه تیمهای پدیده مشهد و فولاد خوزستان، حدود هزار و 500 تماشاگر در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد حضور داشتند که تا پایان نیمه نخست تعداد آنها به حدود شش هزار نفر افزایش یافت و حدود یکصد نفر از آنان را هواداران فولاد خوزستان تشکیل می دادند.
گویی سرمای هوا بر حضور هواداران پدیده اثر منفی گذارده بود به طوری که شاهد کاهش به طور میانگین چهار هزار نفری آنان در مقایسه با بازیهای قبلی در همین مکان بودیم.
این رقابت با قرائت قرآن و صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) آغاز شد و هواداران پدیده در بخش اعظم مسابقه و از جمله بعد از چند مرتبه تهدید دروازه های تیم فولاد خوزستان بر دامنه تشویق های تیم متبوع خود افزودند.
در بین دو نیمه یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مناسبت ایام محرم به مداحی و ذکر مصائب حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران فداکارش پرداخت.
تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته های گذشته با شکست در برابر یکی از حریفان خود از رقابتهای جام حذفی فوتبال حذف شد ولی تیم فوتبال پدیده مشهد توانست به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند./4
7490/ 664


16/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن