تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819142471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهارمين 2 ـ صفر برده سوخته در تاريخ پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: چهارمين 2 ـ صفر برده سوخته در تاريخ پرسپوليس
براي چهارمين بار برد 2 ـ صفر پرسپوليس در نيمه اول در پايان بازي منجر به تساوي 2 - 2 و از دست رفتن يک برد ايده آل در اين تيم شد.

 به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق قبلا در دهه 80 و برابر تیم های سایپا، صبا و فجرسپاسی رخ داد. برابر سایپا در زمان سرمربیگری علی پروین پرسپولیس 2 ـ صفر و با دو گل کاظمیان و سهراب انتظاری پیش افتاد.

 اما اشتباه انتظاری در نوع شادی و اخراج او باعث شد که شاگردان ذوالفقارنسب بازی را پس گرفته و پرسپولیسی را که در 20 دقیقه اول 2 ـ صفر پیروز بود را وادار به تساوی 2 ـ 2 کرد. این اتفاق در بازی برابر سپاسی و در سال 85 که دنیزلی سرمربی پرسپولیس بود، هم تکرار شد و البته در سال 86 و در زمان قطبی هم تساوی 2 ـ 2 بعد از 2 ـ صفر برده، در بازی پرسپولیس ثبت شد. البته در دور دوم حضور دنیزلی یک بار دیگر این اتفاق بعد از نتیجه 2 ـ صفر رخ داد و پرسپولیس بازی را 3 ـ 2 باخت، در آن سوی پرسپولیس بارها و بارها تجربه تساوی 2 ـ 2 و یا حتی 3 ـ3 را داشته است.

پرسپولیس یک بار در سال 1386 از ابومسلم 3 ـ صفر عقب بود اما در پایان با حریف 3 ـ3 کرد و یک بار هم در دیدار تاریخ ساز بهمن 1390 هم بعد از آنکه از استقلال 2 ـ صفر عقب افتاد در پایان طی یک بازی تاریخ ساز و مهیج حریف را وادار به پذیرش شکست 3 ـ 2 آن هم در شرایطی کرد که سرخپوشان 10 نفره شده بودند.


پرسپوليس تهرانليگ برتر



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/16 15:13  تعداد بازدید: 3,341





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن