تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820216677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض شديد يک هوادار بارسا به پيکه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اعتراض شديد يک هوادار بارسا به پيکه
کاروان بارسلونا که به دليل نقص فني هواپيما، شب گذشته را در آمستردام گذرانده بود، ساعتي پيش وارد فرودگاه ال پرات شهر بارسلون شد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از پشت سرگذاشتن یک هفته دشوار که دو باخت متوالی را برای این تیم در پی داشت، شب گذشته موفق به شکست دادن آژاکس و قطعی کردن صعود خود به مرحله یک هشتم شد.

"جرارد پیکه"، مدافع مرکزی بارسا که با اشتباه فاحش خود در ال کلاسیکو، زمینه ساز گل اول رئال شده بود از آن بازی به بعد دیگر فرصت حضور در ترکیب بارسلونا را پیدا نکرده است. در مقابل سلتا جزو 18 نفر نبود و شب گذشته نیز نیمکت نشین بارترای جوان بود.

امروز و در هنگام خروج بازیکنان بارسلونا از فرودگاه ال پرات، یکی از هواداران بارسا رو به پیکه با صدای بلند فریاد زد و گفت:" پیکه! کمی عاقل تر باش. باید بیشتر بدوی."

این مساله باعث شد تا پیکه با تعجب برگردد و به آن هوادار خشمگین خیره شود. در نهایت پیکه بدون هیچ واکنشی از فرودگاه خارج شد.دیگر بازیکنان بارسا با هیچ واکنش منفی از جانب هواداران روبرو نشدند.



جرارد پيکهبارسلونا



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/15 20:37  تعداد بازدید: 4,832





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن